Predstavili rezultate triletnega projekta


V Šeškovem domu je včeraj potekala zaključna konferenca projekta Uvajanje novih izobraževalnih programov v srednjem poklicnem in strokovnem izobraževanju v organizacije za izobraževanje odraslih (UNIP). S projektom, ki je bil zasnovan kot pomoč pri uvajanju novosti na področju srednjega poklicnega in strokovnega izobraževanja za odrasle, so začeli že januarja 2009, zaključil pa se bo z iztekom tega meseca.
Projekt je vodila Ljudska univerza Kočevje, pri njem pa so kot partnerji sodelovali: Razvojno izobraževalni center Novo mesto, Center za izobraževanje in kulturo Trebnje, Zveza ljudskih univerz Slovenije, Šolski center za pošto, ekonomijo in telekomunikacije in Društvo organizacij za izobraževanje odraslih na srednjih šolah. Temeljni namen projekta je bil zagotoviti kakovost, transparentnost in enoten pristop pri uvajanju novosti v izobraževalne organizacije, ki izvajajo izredno poklicno in strokovno izobraževanje. Kot je povedala ob predstavitvi projekta in njegovih rezultatov vodja projekta Jožica Pečnik, so po predhodni usposobitvi 24 multiplikatorjev od junija 2010 do junija 2011 izpeljali kar 40 usposabljanj, v katere je bilo vključeno 526 udeležencev, ki so usposobljeni za uvajanje novosti prenove v izobraževalne organizacije, ki izvajajo izredno poklicno in strokovno izobraževanje v 39 ustanovah po državi.
V času izvajanja projekta so razvili IKT orodje in osnovno informacijsko bazo za podporo pri vodenju, evidentiranju in analiziranju postopkov v izobraževanju odraslih, ki je transparentna, pregledna in uporabna ter v praksi nepogrešljiva za vse tiste, ki se neposredno ukvarjajo z izvedbo programov srednjega poklicnega in strokovnega izobraževanja za odrasle. Izdelali so tudi protokole in dokumente za vodenje različnih postopkov v izobraževanju odraslih in osnutek predloga za informiranje javnosti o načinu poteka in izvedbe izobraževanja odraslih, ki je usklajen z 19. členom Navodil o prilagajanju izrednega poklicnega in strokovnega izobraževanja, pripravili pa so tudi skupna merila in izhodišča za priznavanje predhodno pridobljenega znanja v 10 izbranih izobraževalnih programih, ki so za udeležence izobraževanja odraslih najbolj zanimivi ter oblikovali informacijsko bazo za vodenje postopkov priznavanja omenjenega znanja.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se