Na izvedenem testiranju so ugotovili, da so vse kreme, ki so jih izbrali za vzorec, izpolnile obljube in dobro navlažile kožo. Posebej dobro so se izkazale tiste, ki zagotavljajo 24-urno navlaženost. Cene krem so se gibale od 1,63 do 34,90 evra. Kljub velikim razlikam v ceni pa je bila razlika v kakovosti minimalna. Nobena izmed krem ni vsebovala nevarnih mineralnih olj, dve izmed testiranih sta bili celo brez konzervansov.
PRIČAKOVANJA SO PREPROSTA
Moška koža je za približno petino debelejša kot ženska. Res, da gre za mikrometre, a pomenijo veliko razliko. Moška koža je manj občutljiva na bolečino, mraz in zunanje dražljaje. Kolagenske niti so prepletene v gostejšo mrežo kot pri ženskah in na moški koži se znaki staranja pokažejo kasneje kot na ženski. A pričakovanja moških pri kremah so podobna kot pri ženskah: enostavno mazanje, enakomerna porazdelitev po koži in seveda dobro vpijanje, da na obrazu ne puščajo lepljivega občutka.
PA ZADOVOLJSTVO?
»Med testirani izdelki so kreme praktični del testa večinoma opravile dobro,« je izpostavila Urša Šmid Božičevič z Zveze potrošnikov Slovenije. Testirane kreme Alverde Naturkosmetik Feuchtigkeitscreme 24h, Balea Men Active Care 24, Biotherm Homme Aquapower, ClarinsMen Super Moisture Balm, L'Oreal Men Expert Hydra Energetic, Nivea Men Active Energy, Vichy Homme Hydra Mag C in Weleda Feuchtigkeitscreme so namreč lepo mazljive in vpijajoče.
DODANE UČINKOVINE
Proizvajalci na embalaži navajajo tudi učinke, kot sta »active energy« in »proti utrujeni koži«. Kljub vsebnosti kofeina, ki ga vsebujejo številne kreme za moške, raziskav, ki bi potrdile take navedbe, ne poznamo, pravijo na ZPS. Poudarjajo, da je pomembna celotna receptura, in ne le ena snov, ki jo vsebuje krema; navadno je tudi koncentracija te snovi izredno majhna.