Ljudje bodo nagrade lahko zahtevali s predložitvijo dokaza, kot je vozovnica za vlak ali fotografija, na kateri kolesarijo, čeprav bo sistem večinoma temeljil na zaupanju. Tako imenovani kuponi CopenPay vključujejo brezplačni izlet s kajakom ali čolnom, vegetarijanski obrok, vstopnico za muzej ali vožnjo z električnim kolesom. Poskus naj bi trajal do 11. avgusta, za sodelovanje pri projektu pa se je prijavilo 24 organizacij.
Vodja komunikacij v turističnem centru Rikke Holm Petersen je ocenila, da je bil odziv javnosti "izjemno pozitiven", čeprav, kot je dejala, pobuda sama po sebi ne more odtehtati vpliva turizma na okolje. Junija je na primer na letališče v Koebenhavnu priletelo več kot 100.000 potnikov. Akcija je zaenkrat osredotočena le na prestolnico, če pa se bo izkazala za uspešno, bodo razmislili o njeni širitvi izven mesta in tudi o tem, da bi jo izvajali skozi celo leto.