Nazaj v šolo

Aleksandro Balmazović so sošolci zamenjali za profesorico

Te.P. / revija Lady
9. 11. 2024, 10.44
Posodobljeno: 9. 11. 2024, 10.59
Deli članek:

Igralka Aleksandra Balmazović se je pred kratkim vrnila v šolske klopi. V Beogradu, kjer je v sredini 90. let študirala igro, se je vpisala še na filmsko produkcijo.

Jure Klobčar
Aleksandra Balmazović je v Beogradu uživala tako v divjih časih Miloševića kot zdaj, ko se to mesto lahko enakovredno kosa z vsemi velikimi evropskimi prestolnicami.

»Za Beograd sem se odločila, ker imajo zdaj tam res produkcijo Netflixove kakovosti. Tako zelo so strokovno napredovali, da lahko z lahkoto rečem, da so glede tega najboljši v regiji. Zelo sem navdušena nad znanjem, ki sem ga pridobila. Sem pa bila največja piflarka. Celo s snemanj in z vaj sem hodila na predavanja. Ko nisem bila fizično prisotna, sem poslušala prek Zooma, včasih tudi kar v avtu na poti iz Ljubljane v Beograd oziroma obratno. Mislim, da v celem letu nisem bila samo na dveh predavanjih. Bila sem tudi najstarejša, seveda. Sošolci so mislili, da sem profesorica igre, ko sem prišla na sprejemne izpite. (smeh) Med profesorji so bili številni moji kolegi in mi je bilo zelo smešno, ko sem jih morala med poukom vikati, med odmori pa smo se tikali,« se spominja Aleksandra.

Zdaj jo čaka še izdelava filma od scenarija do režije in produkcije. Igrala pa ne bo v njem. Nekaj izkušenj za to je pridobila že letos poleti, ko je pomagala Maji Martini Merljak s snemanjem za njen magisterij iz scenaristike in režije, le da ju ona končuje v Londonu. »Dober tim sva, obe piflarki, učiva druga drugo in se popravljava. Maja je perspektivna scenaristka in režiserka – mogoče mi bo enkrat napisala kakšno dobro vlogo. Sama sem ji pomagala s producentskega vidika, ker imam že nekaj izkušenj v produkciji (producirala sem štiri kratke in en celovečerni film) in da preverim, koliko sem letos napredovala,« nam je zaupala Aleksandra, ki sicer še vedno uživa v igri, kar je pred kratkim dokazala tudi v drami 3 Sestre Remix Antona Pavloviča Čehova v režiji Ivice Buljana, vse bolj pa se navdušuje nad produkcijo. »To je toliko boljše, toliko je bolj kompleksna stvar kot samo igra, ker z igro lahko poveš en segment nekega sveta, ne moreš pa celega svojega sporočila. Tukaj pa lahko govoriš svoje zgodbe, izražaš svoja stališča in odpiraš svoja vprašanja. Zdaj namreč producenti niso več samo računovodje, kot so bili včasih, ko so imeli denar, pa so ga razdelili, pa predvsem zase vzeli, ampak so bolj kreativni vodje vsega. To je to, kar na primer dela Dragan Bjelogrlić pojasnjuje igralka.

Še več zanimivih vsebin si preberite v reviji Lady.