Tom Holland je leta 2022 preizkusil izziv 'Dry January' – to je vsakoletna britanska pobuda vzdržnosti od alkohola za en mesec, ki vse bolj pridobiva na popularnosti, hkrati pa ozavešča o težavah z alkoholizmom. Danes 28-letni igralec je odkrito spregovoril o tem, kako je šele s tem izzivom pravzaprav spoznal, kako velik vpliv ima na njegovo življenje uživanje alkohola.
»Moja zgodba je podobna mnogim drugim. Preveč sem pil. Bil sem tip človeka, ki nikoli ni spil samo enega piva. Vedel sem, da bom imel težave,« je povedal za medij Forbes v intervjuju, ki je spremljal njegovo podjetniško odločitev. Holland je namreč letos linijo pijač Bero, ki zavzema izbor različnih vrst brezalkoholnega piva.
Potem ko je ugotovil, da je 'suhi januar' zanj presenetljivo težak, se je odločil izziv podaljšati do februarja. »Februar ni bil nič lažji, zato sem ga podaljšal v marec. Po marcu sem si rekel, da če lahko zdržim celih šest mesecev brez pitja, pridem do 1. junija, ko je moj rojstni dan in to bi bil dokaz, da nimam težav,« izkušnjo opisuje mladi zvezdnik.
Ko je prišel njegov rojstni dan, se je počutil bolje kot v preteklih letih. »Bilo je zelo težko, to je bila najtežja stvar, kar sem jih kdaj naredil, in nedvomno največji dosežek v mojem življenju. Zelo sem ponosen, da sem danes trezen.«
Svoje brezalkoholno pivo
Več kot dve leti po tej odločitvi je Holland s pomočjo pivovarne Grant Wood lansiral svojo blagovno znamko brezalkoholnega piva Bero. Podjetje med postopkom varjenja uporablja maltozno negativne kvasovke, tako da lahko pivo fermentira kot običajno, a brez da bi maltozni sladkorji medsebojno vplivali na kvas, ki kot stranski produkt ustvarja alkohol.
Medtem ko mora trg brezalkoholnega piva prehoditi še dolgo pot, preden bo v koraku s svojo alkoholno alternativo, je trg v stalni rasti. Lani je bil svetovni trg brezalkoholnega piva vreden okoli 31,5 milijarde evrov.
Ustanovitev zvezdniških blagovnih znamk alkohola drugače ni nič novega. Snoop Dogg ima svoje vino, Ryan Reynolds svoj gin, Kendall Jenner pa svojo tekilo. Holland je redek primer slavne osebe, ki je ustanovila blagovno znamko brezalkoholnih pijač. S tem se pridružuje Kylie Minogue z njenim No Alcohol Sparkling Roséjem, ki odseva njej izjemno ljub alkoholni Prosecco Rosé, a brez neželenih učinkov.