Visa, uradni partner plačilnih storitev letošnjega svetovnega prvenstva v nogometu, ki bo potekalo v Rusiji, je sporočila, da se bo nogometni zvezdnik in obraz Visine marketinške kampanje, Zlatan Ibrahimović, skupaj z Viso vrnil na prizorišče svetovnega prvenstva v nogometu in se pridružil nogometnim navdušencem, ki bodo v Rusiji navijali za svojo ekipo.
“Ves čas sem zatrjeval, da bom na svetovnem prvenstvu v nogometu v Rusiji – Visa sedaj tako meni kot tudi vsem nogometnim navdušencem omogoča, da bomo del akcije,” je dejal Zlatan Ibrahimović, nogometni zvezdnik in legenda svetovnih nogometnih prvenstev. “Visa je inovativna. Zlatan je inovativen. Skupaj omogočamo, da navijači ne zamudijo niti enega trenutka nogometnega prvenstva.”
Ne glede na to, ali boste na prvenstvu v Rusiji ali pa boste nogometne tekme spremljali preko televizijskih zaslonov, bodo Visina hitra in enostavna plačila vsem navijačem omogočala, da ujamejo sleherni trenutek letošnjega svetovnega prvenstva v nogometu v Rusiji. Nogometni navdušenci, ki bodo v Rusiji v živo spremljali nogometno dogajanje, bodo zahvaljujoč več kot 3500 POS terminalom in 1000 mobilnim koncesionarjem, ki so opremljeni z najnovejšimi plačilnimi inovacijami, preživeli manj časa v vrstah in tako namenili več časa spremljanju dogajanja na nogometnih zelenicah. Tudi navdušenci, ki bodo tekme nogometnega prvenstva spremljali doma, bodo vzdušje tekem občutili skozi Zlatanove oči, ki bo imel ekskluzivni dostop na prvenstvu.
Zlatan in vplivneži bodo poskrbeli, da ne boste zamudili niti enega trenutka svetovnega prvenstva v nogometu v Rusiji
Visina kampanja svetovnega prvenstva v nogometu bo spremljala Zlatanovo potovanje na prvenstvo in njegovo vrnitev na prizorišče, hkrati pa prikazovala enostavnost brezstičnega plačevanja na njegovi poti. Visa in Zlatan bosta z vpogledom v dogajanje v zaodrju poskrbela, da nogometni navdušenci ne zamudijo niti enega trenutka svetovnega prvenstva v nogometu v Rusiji.
Zlatanu se bodo pridružili tudi priljubljeni vplivneži – predstavniki Nemčije (freekickerz), Japonske (Kotaro Tokuda), Mehike (Pamela Allier), Združenega Kraljestva (Chris MD) in Rusije (Tatiana Vasilieva) – ki bodo prevzeli integralno vlogo Visine globalne marketinške kampanje. Številni vplivneži bodo s svojimi sledilci delili vpogled v Visine inovativne plačilne tehnologije in tako omogočali, da bodo navijači vedno povezani s prvenstvom.
Brezgotovinsko od prve do zadnje tekme
Visa bo v času nogometnega prvenstva v Rusiji na nogometnih prizoriščih navijačem omogočala brezstično plačevanje s kreditnimi in debetnimi karticami ter z mobilnimi telefoni. Prav tako pa bodo navijači imeli možnost nakup izdelkov, s katerimi bodo uživali v hitri, enostavni in brezgotovinski izkušnji:
6.500 plačilnih prstanov
30.000 plačilnih zapestnic
zbirateljske brezstične Visa predplačniške kartice
Bodite del zgodbe in z lojtrico #PayLikeZlatan spremljate Zlatana na Instargram profilu @iamzlatanibrahimovic ali pa obiščite spletno stran Visaeurope.si.