Svet24
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.

Semplerja za twingove gospodične


lokalno
Simona Kruhar Gaberšček Odnosi z javnostmi/Public Relations, 16. SEMPL
28. 11. 2014, 11.30
Deli članek
Facebook
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

t1.jpg
t2.jpg
semplwer.jpg
S podelitve
zlatko_je_odrepal_komad_z_ivim_lajf.jpg
Zlatko je odrepal komad Žiivim lajf

Žirija tekmovanja za najboljše medijske strategije leta Sempler je izmed 26 medijskih strategij v ožjem izboru izbrala najboljše, ki so prejele šest zlatih in veliko nagrado. Velikega semplerja za najboljšo medijsko strategijo leta so prejele agencije Pristop, Renderspace in Pristop Media, ki so za blagovno znamko Sveta vladar Nove KBM zasnovale odmevno akcijo »Živim lajf« z raperjem Zlatkom v glavni vlogi.

Velike zmagovalke tekmovanja Sempler za najboljše medijske strategije leta so agencije Pristop, Renderspace in Pristop Media, ki so zasnovale odmevno medijsko akcijo »Živim lajf« z raperjem Zlatkom, ambasadorjem blagovne znamke Sveta vladar Nove KBM. Poleg najvišje nagrade, velikega semplerja, so za to akcijo prejele še dve zlati nagradi, in sicer v kategoriji D – najboljša izkustvena akcija in kategoriji E – najboljša izraba digitalnega okolja.

V akciji »Živim lajf« je blagovna znamka Sveta vladar Nova KBM uporabila pionirski komunikacijski format, in sicer prenos zasebnega življenja slovenskega raperja Zlatana Čordića – Zlatka v živo s pomočjo Googlovih pametnih očal. Koncept nadgrajene resničnosti je omogočil, da je Zlatko s svojimi oboževalci delil vsakodnevna doživetja, s čimer so dobili priložnost, da so ga spremljali v glasbenem studiu, na vaji za koncert in pri druženju z njegovimi prijatelji. Zlatko je tako na zabaven način prepletal svoje življenje, promocijo nove plošče Živim lajf ter spontano uporabo in promocijo bančnih produktov za mlade. Akcija je z inovativnim tehnološkim pristopom uporabnikom ponudila novo interaktivno izkušnjo nadgrajene resničnosti, ki je povzročila nesluten preplet medijev v realnem času interakcije med Zlatkom in mladimi.

»Žirija je bila povsem enotna pri odločitvi, kateremu delu podeliti veliki sempler. Zmagovalna akcija je resnično uspela motivirati ciljno skupino in se tudi sama poistovetila s ciljnimi uporabniki. Uporabnikov ni nagovarjala neposredno v smislu »kupite to«, ampak je v jeziku mladih uspela izpostaviti svojo edinstveno prodajno prednost (USP),« je o odločitvi žirije povedala Vesna Beganović, predsednica osemčlanske žirije za nagrade Sempler, sicer ustanoviteljica in direktorica oglaševalske agencije Via Media iz Sarajeva. Kot je dodala, je žirija pri prijavljenih delih ocenjevala predvsem njihovo učinkovitost, izbiro in uporabo medijev v tržnokomunikacijskem spletu ter doseženo donosnost naložbe (ROI).

Akcija »Twingove gospodične – lansiranje novega Renaultovega Twinga v Sloveniji in na Hrvaškem« prijavitelja OMD Slovenija (OmnicomMediaGroup) je dobila dva zlata semplerja, in sicer v kategoriji A – strateška uporaba medijskega spleta in kategoriji F – najboljša akcija na družbenih omrežjih.

V kategoriji B – inovativna uporaba komunikacijskega kanala je bila za najboljšo izbrana akcija »Radijska oddaja na strehi« agencij Pristop in Pristop Media, v kategoriji C – najboljša ciljana akcija pa je zlato nagrado dobila stran na Facebooku »Nosečka Mg«, ki jo je za blagovno znamko Donat Mg Atlantic Grupe zasnovala Agencija 101.

Nagrade letošnjega, že dvanajstega tekmovanja Sempler, so bile podeljene na večerni slovesnosti po koncu prvega dne konference medijskih trendov SEMPL, ki še do jutri poteka v Portorožu. Podelitev nagrad je popestril avdiovizualni nastop skupine Loudspeaker Alliance in kreativnega dueta Kaja in Lea.


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.