Kitajsko, ki je ena največjih svetovnih izvoznic električnih vozil, je Trudeau obtožil, da na področjih, kot so okoljski in delovni standardi, ne igra po enakih pravilih kot druge države. Kanadski premier je napovedal tudi dodatne carine na uvoz kitajskega jekla in izdelkov iz aluminija. Kot še navaja AFP, kanadska avtomobilska industrija zaposluje več kot 125.000 ljudi, Ottawa pa je vložila milijarde dolarjev v podporo prehodu na električna vozila, prav tako je okrepila domačo oskrbo z električnimi baterijami.
Trudeau je dejal, da kitajska prekomerna proizvodnja električnih vozil in velike subvencije, ki jih Kitajska namenja avtomobilskemu sektorju, terjajo ukrepanje. "Če se v tej tekmi ne želimo znajti v ozadju, se moramo postaviti pokonci in prav to počnemo," je dejal. ZDA in EU so v zadnjih mesecih že uvedle carine na kitajska električna vozila, in sicer v višini 100 in 38 odstotkov.
Tudi v Kanadi 100-odstotne carine za električna vozila iz Kitajske
Kanadski premier Justin Trudeau je napovedal uvedbo 100-odstotnih carin na uvoz električnih vozil iz Kitajske. Z enakimi carinami, kot veljajo v ZDA, želijo pristojni po poročanju francoske tiskovne agencije AFP zajeziti poplavo električnih vozil, ki jih na Kitajskem subvencionira država, na severnoameriškem trgu.