Večja mobilnost

S četrtkom se pričenja testiranje storitve 'Prevoz na klic' za gibalno ovirane potnike

A. M.
9. 9. 2024, 17.58
Posodobljeno: 9. 9. 2024, 18.01
Deli članek:

Ministrstvo za okolje, podnebje in energijo je v letu 2022 in 2023 izvajalo projekt, imenovan »Invalidi v javnem potniškem prometu«, ki nadaljuje tudi v leto 2024. Od četrtka naprej bodo začeli s testnim izvajanjem prevozov na klic.

Profimedia
Cilj je povečana mobilnost invalidov.

Družba za upravljanje javnega potniškega prometa, d.o.o. bo v sodelovanju z izbranim izvajalcem izvajala prevoze na klic v dveh slovenskih občinah, in sicer v Mariboru in Ljubljani. Projekt se prične izvajati ta četrtek, 12. septembra.

Prevoz na klic omogoča prevoz osebe z gibalno oviranostjo od začetne do želene končne točke. Omejitve so le, da mora biti pot krajša od 50 kilometrov, ter da mora biti znotraj območja, ki ga pokriva klicni center. Namen je povečevanje mobilnosti najranljivejših, kar je že dolgo znan družbeni problem.

S posluhom za potrebe potnikov

Organizacija bo potnikom omogočala prevoz neglede na njegov namen, vendar bo prioritetno namenjen za urejanje zdravstvenih opravkov, upravnih postopkov in drugih nujnih opravil. Začetna piotna organizacija bo potekala le v dveh največjih slovenskih mestih, vendar je cilj postopna razširitev na celotno Slovenijo. Rezultati poskusnega obratovanja bodo ključni za uresničitev trajne organizacije prevozov, ki bi lahko bistveno izboljšala mobilnost invalidov.

Kako naročim prevoz?

Sprejem klicev in koordinacija prevozov bo potekala preko klicnega centra na telefonski številki 051 266 377, in sicer od ponedeljka do petka vsak delovni dan med 8. in 16. uro in preko elektronskega naslova prevozinaklic@dujpp.si.

Naročilo prevoza mora biti izvedeno preko klicnega centra vsaj 24 ur pred predvidenim prevozom, v primeru manjšega povpraševanja pa bo možno tudi kasnejše naročanje.

Prevozi se bodo izvajali od ponedeljka do petka, vsak delovni dan med 7. in 22. uro.