Za zaposlene je informacija o ukinitvi presenečenje. Kot so danes za STA povedali nekateri zaposleni, so za to izvedeli v torek zvečer oziroma danes, še pred tedni pa naj bi podjetje nekoga zaposlilo za nedoločen čas. Zaposleni, ki jih prizadeva ukinitev, naj bi bili do 9. junija na plačanem dopustu, po tem datumu pa naj bi jim začeli teči odpovedni roki.
Kot so naknadno za STA pojasnili v Styrii, bo brez dela ostalo 53 ljudi, podrobnosti o socialnem načrtu pa zaenkrat ne želijo podajati.
Odgovorni urednik novico izvdel ponoči
Po nekaterih informacijah naj bi odgovorni urednik Matej Košir ponoči izvedel odločitev Avstrijcev, novinarje pa naj bi obvestili danes zjutraj. Kot poroča portal MMC je novinarjem vodstvo dejalo, da obstajajo oglasi do decembra, so pa namignili, da naj bi ukinili tiskano izdajo.
Kot so sporočili iz družbe, so jih v to prisilile težavne makroekonomske razmere v Sloveniji. Za zaposlene pripravljajo socialni načrt. "Odločitev je bila za nas zelo težka. Vendar pa na koncu z ekonomskega vidika žal nismo mogli sprejeti drugačne," je pojasnil predsednik uprave družbe Styria Media Group Markus Mair.
S tem korakom se družba v Sloveniji umika s področja brezplačnih medijev in se osredotoča na izgradnjo svojega tržnega položaja na področju digitalnih medijev, so zapisali v sporočilu za javnost. Pojasnili so, da močno prisotnost Styrie v Sloveniji še naprej zagotavljajo vodilne digitalne blagovne znamke - to je portal z malimi oglasi bolha.com, portal z oglasi za delovna mesta MojeDelo.com, imajo pa tudi lastniški delež v časniku Dnevnik.
Kot so zapisali, je osnova za neodvisno in kakovostno novinarstvo ekonomska uspešnost. "Kljub spoštovanja vrednim številkam o branosti in spletnih dostopih, ki jih imajo Žurnal24 (dnevno 239.000 bralcev), Žurnal (tedensko 319.000 bralcev) in Žurnal24.si (401.000 različnih uporabnikov), doseganje dobičkonosnosti s temi brezplačnimi mediji zaradi trajno šibkega oglaševalskega trga ni mogoče," so zapisali.
Tudi uvedba alternativnih poslovnih modelov in preusmeritev v plačljivi časopis glede na trenutne gospodarske razmere v Sloveniji po njihovem ni bila več sprejemljiva rešitev. Slovenija poleg Avstrije in Hrvaške tudi v prihodnje ostaja eden od geografsko ključnih trgov družbe Styria Media Group, so še pojasnili.