Njegov grafični opus je izjemno kakovosten. Sredi prejšnjega stoletja je prejel prestižne mednarodne nagrade za reliefni tisk, postavili so ga ob bok največjim mojstrom grafične umetnosti, kakršni so Chagall, Braque ali Nesch.
Pogačnikovo grafično proceduro pokriva tančica skrivnostnosti. Zahteven ustvarjalni proces – od priprave osnutka, prek matrice do končnega izdelka – je bil izjemno zapleten, dolgotrajen in fizično naporen. Umetnik je združil vrsto različnih praks, vse znane iz zgodovine grafičnega tiska, a jih je po dotlej nevidenih načelih združil v svojo vizijo na matrici.
Pogačnik se je ograjeval od družbenega in umetnostnega dogajanja in potrpežljivo in natančno ustvarjal v mirni zasebnosti svojega studia v hiši v Ljubljani, kjer se je posvečal obrobnemu, majhnemu, pozabljenemu, nemočnemu, izginevajočemu, kar izražajo tudi njegovi grafični listi.
Ob razstavi so pripravili tudi pester spremljevalni program, ki poleg javnih vodstev vključuje še brezplačna prilagojena vodstva in ustvarjalne delavnice za ranljive skupine ter grafična tečaja Pogačnikove reliefne barvne jedkanice, primerna za začetnike in nadaljevalce.
Celoten program je dostopen na tej povezavi.