Neverjetno, kako hitro se lahko stvari obrnejo na glavo. Še po jutranjih (prav tako kaotičnih) kvalifikacijah se je zdelo, da bo Norris znova odščipnil nekaj točk Verstappnu, saj je Anglež osvojil najboljši startni položaj, Nizozemec pa je bil šele 17. Toda kot že tolikokrat doslej, je formula 1 znova demonstrirala, kako nepredvidljiva je lahko – še posebej v dežju. Kar pa je na nek način napovedal že uvodni ogrevalni krog, ko je s steze v 4. zavoju odneslo Strolla. Vodstvo dirke je namreč tedaj reagiralo s prekinitvijo startne procedure, ki pa je nato poskrbela predvsem za zmedo. Številni (z Norrisom na čelu) so namreč razumeli, da morajo odpeljati še en ogrevalni krog, kar pa je bilo v nasprotju s proceduro. Kljub številnim vprašanjem v zvezi z morebitnimi kaznimi pa se je dirka z nekajminutno zamudo nato vendarle začela.
Za McLaren se je dirka ekspresno začela slabo, saj je uspel Russell že v 1. zavoju prehiteti Norrisa. In čeprav je slednji v nadaljevanju tesno sledil svojemu rojaku, pa mu napada ni uspelo pripraviti. Za dodatno nervozo v oranžnem moštvu pa je medtem skrbel Verstappen, ki se je že po prvem krogu nahajal na 11. mestu, v desetem pa se je pred njim nahajala le še četverica. Dodaten udarec pa je sledil v 31. krogu, ko je bila dirka prekinjena z rdečo zastavo.
Vodilna Russell in Norris sta se namreč pri svojih mehanikih ustavila zgolj nekaj krogov prej – tudi po zaslugi virtualnega varnostnega avtomobila (posledica Hülkenbergovega zleta s steze). A 'poceni' postanek se je nato spremenil v ključen trenutek dirke, saj se je ob koncu svojega 30. kroga na ciljni ravnini raztreščil Colapinto. Rdeča zastava je bila posledično neizogibna, kar pa je seveda vsem, ki se do takrat še niso ustavili pri svojih mehanikih, omogočilo, da lahko to storijo s prekinitvijo. V vodstvu se je tako nenadoma znašel Ocon, pred Verstappnom, tretji pa je bil še drugi Alpinov dirkač, Gasly. Četrto mesto pa je ob ponovnem startu držal Norris. A zgolj za en krog, saj ga je praktično takoj po letečem startu znova prehitel Russell.
V 40. krogu pa je bilo dogajanje znova prekinjeno (tokrat z varnostnim avtomobilom), ko je nadzor nad svojim Ferrarijem izgubil Sainz in priletel v bližnjo zaščitno ogrado. Kar pa je bila slaba novica za vodilnega Ocona, ki si je uspel do takrat nabrati lepo prednost pred Verstappnom. Toda situacija se je ob ponovnem startu, 3 kroge kasneje, povsem obrnila. Nizozemec je namreč že v 1. zavoju švignil mimo Francoza in demonstriral v preostanku dirke, da ni zastonj trikratni svetovni prvak. Njegova prednost je namreč ekspresno rasla, po seriji najhitrejših krogov pa je v cilj pripeljal skoraj 20 sekund pred Oconom.
Po drugi strani pa je bil Francoz za volanom Alpina več kot zadovoljen nad doseženim. Še posebej glede na dosedanji potek sezone. Enako pa je veljalo za njegovega moštvenega tekmeca, ki je uspel zadržati za seboj Russella. Slednji se je vmes resda znašel tudi za Leclercom, ki pa je v 46. krogu storil napako in dovolil Mercedesovemu dirkaču, da ga znova prehiti. Ne pa tudi Norris, ki je bil na koncu daleč od boja za stopničke. Enako velja za Piastrija, ki je ciljno črto prečkal kot sedmi, a izgubil še dodatno mesto zaradi 10-sekundne kazni, ki jo je prejel zaradi povzročitve nesreče.
Med obema McLarnoma se je tako znašel Cunoda, ki je glede na kvalifikacije najbrž pričakoval boljši razplet. Po drugi strani pa je moštvu privozil pomembnih nekaj točk za konstruktorski seštevek. Kot tudi Lawson, ki se je v zaključku dirke odlično branil proti Hamiltonu in osvojil 9. mesto.