Uspešna kampanja z Rogličem
V ormoškem turističnoinformacijskem centru lahko turisti in domačini poleg promocijskega materiala o destinaciji Jeruzalem Slovenija izbirajo tudi med pisano paleto različnih izdelkov.

»Izdelki s certifikatom kolektivne blagovne znamke Jeruzalem Slovenija, ki ponuja lokalno kakovost s prleško zgodbo, domačnostjo in gostoljubnostjo, so v vsaj 70 odstotkih domače proizvodnje z ormoškega, ljutomerskega pa tudi radgonskega konca, razlaga Andrej Vršič, direktor ormoškega zavoda za turizem, kulturo in šport.
Kdor obišče Ptuj, pride tudi v Ormož
Slovenska turistična agencija je v sodelovanju s kolesarskim zvezdnikom Primožem Rogličem, ambasadorjem slovenskega turizma, in njegovo družino posnela video spot, ki med drugim prikazuje tudi njihovo vožnjo skozi pokrajino med Dravo in Muro, na kateri odkrivajo lepote Prlekije oziroma »svet zelene Slovenije z neskončnimi vinogradi« ter na poti med drugim obiščejo vinski in spa resort Sibon sredi Jeruzalema, ki ponuja vrhunsko prleško kulinariko, Dvorec Jeruzalem, turistično kmetijo Firbas v Cogetincih …, nato pa jo mahnejo proti najstarejšemu slovenskemu mestu Ptuju.
Tako strokovna kot laična javnost je video, pravi Veršič, odlično sprejela, prepričan je, da je in bo še imel pozitivne učinke na obisk destinacije Jeruzalem.
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se