Ptuj: Na poti proti morju še skok na Ptuj
Ptuj je kot turistična destinacija vključen v promocijsko kampanjo Slovenske tuiristične organizacije (STO), ki vabi goste na enodnevni obisk. Namen kampanje je privabiti tranzitne goste, da se v izbranih lokacijah, ki jih kampanja promovira, ustavijo za dan ali dva.

„Ključni cilj je s promocijo kulturnih doživetij enodnevne in tranzitne goste spremeniti v turiste ter povečati njihovo potrošnjo. Projekt je bil zastavljen kot promocija štirih ikon slovenskega kulturnega turizma. Ob Ptuju so v akciji sodelovali še Maribor, Predjamski grad in Postojnska jama. Jedro kampanje je predstavljala tržna akcija, pri kateri gost, ki kupi tedensko ali mesečno vinjeto, z računom pri izbranih destinacijah oz. ponudnikih, prejme dodatno ugodnost. Tako gost »negativno« izkušnjo nakupa vinjete zazna kot prihranek pri obisku kulturnega doživetja sodelujoče turistične destinacije. Ponudniki pa dobijo priložnost za promocijo svoje ponudbe. Med 15. februarjem in 15. majem je digitalna promocija kampanje potekala preko različnih promocijskih kanalov – TripAdvisor, Facebook in Instagram.
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se