Svet24
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.

Ptuj: Na poti proti morju še skok na Ptuj


Mojca Zemljarič
9. 6. 2018, 10.25
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

Ptuj je kot turistična destinacija vključen v promocijsko kampanjo Slovenske tuiristične organizacije (STO), ki vabi goste na enodnevni obisk. Namen kampanje je privabiti tranzitne goste, da se v izbranih lokacijah, ki jih kampanja promovira, ustavijo za dan ali dva.

1528539983_cg_turizem.jpg
Arhiv Štajerskega Tednika

„Ključni cilj je s promocijo kulturnih doživetij enodnevne in tranzitne goste spremeniti v turiste ter povečati njihovo potrošnjo. Projekt je bil zastavljen kot promocija štirih ikon slovenskega kulturnega turizma. Ob Ptuju so v akciji sodelovali še Maribor, Predjamski grad in Postojnska jama. Jedro kampanje je predstavljala tržna akcija, pri kateri gost, ki kupi tedensko ali mesečno vinjeto, z računom pri izbranih destinacijah oz. ponudnikih, prejme dodatno ugodnost. Tako gost »negativno« izkušnjo nakupa vinjete zazna kot prihranek pri obisku kulturnega doživetja sodelujoče turistične destinacije. Ponudniki pa dobijo priložnost za promocijo svoje ponudbe. Med 15. februarjem in 15. majem je digitalna promocija kampanje potekala preko različnih promocijskih kanalov – TripAdvisor, Facebook in Instagram.

Preberite več v Štajerskem Tedniku


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.