Čebelarstvo v osnovnih šolah: Izbirni predmet ali krožek
Pred začetkom novega šolskega leta v Čebelarski zvezi Slovenije osnovne šole opozarjajo na možnost vključevanja v izbirni predmet čebelarstvo v zadnjem triletju.

Cilj je, da učenci spoznajo pomen čebel in drugih opraševalcev za delovanje ekosistemov in človeka ter pomen odgovornega ravnanja z okoljem za varovanje opraševalcev.
Izbirni predmet čebelarstvo se izvaja za učence 7., 8. in 9. razredov po prenovljenem učnem načrtu, ki ga je sprejel strokovni svet za splošno izobraževanje junija leta 2018. V Čebelarski zvezi Slovenije poudarjajo, da učenci pri omenjenem izbirnem predmetu spoznavajo pomen pestrosti opraševalcev za delovanje ekosistemov in za kmetijstvo. Predmet je izvedljiv tudi v primeru, če šola nima učnega čebelnjaka. Spomnili so, da se izbirni predmet lahko dopolnjuje s čebelarskim krožkom, saj predmet na pretežno teoretičen način izvaja pedagoški kader, krožek pa izkušen, usposobljen čebelar na praktičen način. V zvezi ob tem svetujejo, da šole, kjer imajo vzpostavljen čebelarski krožek, tega nadgradijo z dopolnjujočim se izbirnim predmetom čebelarstvo.
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se