Zavarovalnica Tilia pomaga razvijati slovenski tenis




Na novinarski konferenci so se v torek predstavniki Teniške zveze Slovenije (TZS) g. Marko UMBERGER (predsednik TZS), g. Gregor KRUŠIČ (direktor TZS) ter predstavnika generalnega sponzorja Zavarovalnice Tilia g. Andrej KAVŠEK (predsednik uprave Zavarovalnice Tilia) in g. Jaka DOLENC (član uprave Zavarovalnice Tilia) ozrli na teniško sezono 2013 ter ocenili uspešnost medsebojnega sodelovanja ter projektov, ki so bili v letu 2013 izpeljani. V nadaljevanju so bili predstavljeni načrti, želje in obojestranska pričakovanja v prihodnjem letu.
TZS v letu 2013 in prihajajočem letu 2014
O tenisu v Sloveniji in TZS predsednik TZS Marko Umberger meni: »V prvi vrsti je najbolj pomembno to, da se čim več mladih navdušuje nad tenisom in ga tudi igra. Tenis v Sloveniji je v vzponu in k temu so pripomogli tudi naši najboljši igralci in igralke. Kljub težki gospodarski situaciji smo uspeli realizirati zastavljene cilje. Povrnili smo ATP Challenger, ki je bil, tako kot rezultati, odličen. Želim si samo še zdravja našim igralcem. V ospredje se ponovno vračata Janez Semrajc in Polona Hercog. Imamo ekipi, moško in žensko, ki sta obdržali pozicijo v svoji skupini. Izredno me veseli dober tim v pisarni, so samo trije in vse projekte v večini vodijo sami. TZS je v fazi sanacije, seveda s pomočjo Zavarovalnice Tilia, prisluhnila nam je tudi država, vendar se bojim, da bo v prihodnjem letu podpora bistveno manjša. S prispevkom države smo zadovoljni, ne pa tudi z njegovo porazdelitvijo. Zato menim, da bi morali dati temu športu v Sloveniji več veljave«.
Za zgodbo o vzponu z vsemi produkti in idejami pa stoji direktor TZS Gregor Krušič, ki pove: »K vsakemu projektu posebej in kot celota smo pristopili strokovno in strateško. Prvi korak k temu je bila optimizacija dela. To je tudi eden izmed glavnih razlogov, da lahko trije zaposleni ustvarjamo in delamo projekte, kot ste jih v letošnjem letu lahko spremljali. V slovenskem prostoru smo tako tenis dvignili na višji nivo. Skozi vso leto imamo 220 turnirjev, letos beležimo kar 88 registriranih teniških klubov in približno 25.000 igralcev tenisa.«
Za dosego vseh ciljev in splošen dober teniški vtis v Sloveniji je pomoč z vsake strani več kot dobrodošla. Dober, napreden, kreativen in precej bogat teniški program pa je dosegel prav ta namen, da ga je v vseh segmentih, o katerih danes govorimo, prepoznala Zavarovalnica Tilia. Zavarovalnica Tilia tudi kot poslovni subjekt prinaša sveže in mamljive ponudbe in odgovarja na rešitve, ki jih zahteva današnji čas.
O sodelovanju z Zavarovalnico Tilia je Krušič povedal: »Cenimo, da so nas prepoznali kot zaupanja vrednega partnerja in podpisali pogodbo v težkih časih. Sinergije med nami so odlične, imamo visoke cilje in takšna je tudi naša vizija. Skupaj ustvarjamo kreativne produkte in smo odločni na naši poti. To so imenovalci, ki so nas povezali«.
Kako se je sodelovanje med Zavarovalnico Tilia in TZS začelo nam pove predsednik uprave Zavarovalnice Tilia Andrej Kavšek: V Zavarovalnici Tilia smo želeli najti platformo v športu, s katero bi se poistovetili na korporativnem nivoju in ki bi nam omogočila aktivno komuniciranje na nacionalnem nivoju. Odločitev je bila dolga. Iskali smo primerno velikega, ambicioznega, ki ni na vrhuncu rezultatov ampak je v vzponu. Pomembno je, da se obe strani razumeta in da po moji/naši oceni lahko rečem, da smo se pravilno odločili. Ključno je, da naša ekipa tudi sicer diha s tenisom. Rezultati so v vzponu, zelo smo zadovoljni, z vsem dogajanjem in športnimi rezultati. To smo prepoznali v tenisu in posledično tudi v ekipi TZS. Generalno sponzorstvo Teniške zveze Slovenije (TZS) smo zasnovali kot dolgoročni projekt, z vizijo, da s partnerskim sodelovanjem skupaj razvijamo tenis v Sloveniji na vseh ravneh. Želimo biti del zgodbe in če v nekaj verjameš, potem se to zgodi. Verjamem v naše delo in verjamem, da bo prihodnje leto še bolje. Verjamem v zgodbo, ki bo dolgoročna, Slovenska, kompletna in kompleksna. Ne bo lokalna. Vsi smo vztrajni, tako na Zavarovalnici Tilia kot na TZS in ne nazadnje tudi športniki«.
Tako je tudi nastal projekt Tilia tenis, ki ima svojo podobo in spletno stran www.tiliatenis.si. Na pohodu je pravzaprav nova športna blagovna znamka. Jaka Dolenc, član uprave Zavarovalnice Tilia: »Najprej naj povem, da imamo kar nekaj sponzorstev, vendar večina teh je razdrobljenih. To, kar imamo s TZS, pa je preseglo vsa pričakovanja in izkušnje. Projekt aktivacije sponzorstva smo skrbno načrtovali in ga poimenovali »Tilia tenis«. To je naša blagovna znamka in naredili smo »brend« zaradi katerega je priljubljenost tenisa vse močnejša. Prvič smo se posvetili tudi dodatni aktivaciji sponzorstva, v Portorožu smo se prvič izpostavili. Izdelali smo posebno podobo in ustvarili znamko, ki stoji za strateško določenimi projekti. Že v prvem letu smo izvedli številne aktivnosti na različnih nivojih, ki tečejo neprestano in jih ažurno beležimo tudi na spletni strani www.tiliatenis.si. Letošnji vrhunec je bil največji teniški dogodek v Sloveniji - teniški turnir serije ATP Challenger, imenovan Tilia Slovenia Open. Sodelovanje smo razširili še na najvišjem nivoju profesionalnega tenisa in podpisali dogovore o sodelovanju tudi z Grego Žemlja, pogodbo z Blažem Kavčičem pa smo podaljšali. O sodelovanju se pogovarjamo tudi z Blažem Rolo. Prvo leto sodelovanja lahko opišemo kot zelo uspešno, tako z vidika sodelovanja s partnerjem TSZ kot z vidika našega komuniciranja. Tenis pa bomo podpirali vse do mere, ki jo bomo zmogli«.
Pričakovanja so velika in ob zaključku Krušič še doda: »Vse je izvedljivo s pravim pristopom in odnosom do dela. Z vsemi informacijami, ki smo jih danes predstavili želimo interni teniški javnosti, širši javnosti, vsem teniškim navdušencem in seveda sponzorjem ter partnerjem pokazati, na kakšen način si želimo na TZS delovati v prihodnosti na vseh nivojih – profesionalnost in pravilen marketinški pristop. Ne nazadnje pa si želimo tudi dvigniti načeto podobo panožne zveze. Naša vizija je jasna, v sodelovanju z Zavarovalnico Tilia želimo skozi različne projekte razvijati slovenski tenis: načrtno, strateško, partnersko in ciljno!«
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se