Primož Kozmus nominiran tudi za najbolj priljubljeno športno znamko

##IMAGE-2489126##
Na tradicionalni SPORTO konferenci so se pred dnevi zbrali športniki, managerji, tržniki in ostali domači in mednarodni strokovnjaki s področja športa. Primož Kozmus je v druščini "Slovenske UNESCO dediščine šampionov" sodeloval na okrogli mizi z Iztokom Čopom, Luko Špikom, Rajmondom Debevcem in Frančekom Tirškom, ki so delili svoje izkušnje s področja sponzorstev in marketinga ob diskusiji z naslovom: "Vrhunski športniki in njihov pogled na sponzorstva". Prisotni so se strinjali, da se sedanja situacija na področju pridobivanja sponzorstev razlikuje od preteklosti predvsem v smislu, da so tudi športniki danes komercialni produkt, ki se mora tržiti predvsem sam kljub pomoči države, ki pomaga predvsem na področju zaposlovanja.
Pri tem so poudarili majhnost slovenskega trga, prepletanje lastnih kontaktov, politike in gospodarstva in da samo vrhunski rezultati ne zadostujejo za dodano vrednost pri sponzorjih.
Primož je bil tudi tokrat nominiran tudi za najbolj priljubljeno športno znamko, za katero je bil leta 2009 tudi izbran.
Na konferenci so izbirali tudi najboljši športni oglas, ki ga je prejel Telekom Slovenije za oglas "Z vsem srcem", v katerem nastopa tudi Primož.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se