Najemnik ostal brez interneta, lastnik pa ne dovoli vrtanja
Bralec je potožil, da je kot podnajemnik pri izbiri ponudnika interneta prepuščen volji najemodajalca. In da mora zdaj krpati dostop, kakor ve in zna.
Bralec je podnajemnik v Celju, lastnik stanovanja je že februarja začel z obnovo in so mu pri Telekomu Slovenije prestavljali napeljavo. Od takrat dalje bralec nima dostopa do interneta in televizije. Klical je tudi Telekomov kontaktni center, a brez rezultatov. Ko so mojstri le prišli, so v poročilu zabeležili, da je to »zahtevnejša intervencija«. In pri tem se je končalo.
Svetovali so mu, da vzame začasno brezžično omrežje, kar je tudi storil. »Zdaj želim po vseh težavah zamenjati operaterja, a to ni možno, lastnik namreč pričakuje, da mu bom stanovanje vrnil v prvotnem stanju. Iščem pomoč na različnih straneh, a brez uspeha.«
Kot je še povedal ne more spremeniti operaterja, vzel bi naročnino pri cenovno ugodnejšem, a je vezan za brezžično povezavo, lastnik pa ne dovoli vrtanja v stene in starega voda ne more uporabljati.
Najprej soglasje lastnika
Vprašali smo na Telekom, kakšen je torej njihov odnos do naročnika, kakšne pravice in dolžnosti ima najemnik stanovanja in kaj lahko naredi na svojo roko in česa ne sme.
Tam pravijo, da lahko posameznik naročniško razmerje za fiksni internetni dostop na določenem naslovu sklene le lastnik hiše ali stanovanja oziroma najemnik, če predloži pisno soglasja lastnika.
»Nato vse zadeve urejamo neposredno z naročnikom, ki je z nami sklenil naročniško pogodbo. Naročnik vse potrebno v zvezi z naročniškim razmerjem in morebitno vezavo ureja z nami, medtem ko je vse ostalo stvar dogovora med najemnikom in lastnikom. S tem delom dogovora nismo seznanjeni,« so povedali na Telekomu.
Lastnik sam določa razporeditev inštalacije
Pri vzpostavitvi fiksne internetne povezave poskrbijo za optični priključek in namestitev komunikacijske opreme, medtem ko je, kot poudarjajo, napeljava hišne inštalacije stvar lastnika. To pa zato, da si vsak lastnik uredi hišno inštalacijo v skladu s svojimi željami, saj je od tega odvisno, kje bo nameščena komunikacijska oprema, kje bodo nameščen televizor, računalnik in podobno.
Na željo lastnika, ali najemnika s pisnim soglasjem lastnika, pa lahko tudi Telekom lahko hišno inštalacijo zagotovimo za dodatno plačilo. »Včasih pa naš tehnik, da lahko uporabnik fiksne storitve začne uporabljati takoj, vzpostavi tudi začasno provizorično rešitev,« še pojasnjujejo na Telekomu.
Za konkreten primer bralca iz Celja, ki nam je posredoval svoj naslov, pa pravijo, da so na območju, kjer prebiva, ukinili bakreno omrežje in zgradili optičnega. S tem naj bi naročniki dobili boljšo tehnologijo brez dodatnih stroškov.
Brez soglasja ni niti menjave operaterja
»Kot pa razumemo iz posredovanih informacij, najemnik nima soglasja lastnika za vzpostavitve hišne inštalacije, zato le-te ne more vzpostaviti, ne sam niti ne moremo narediti mi proti plačilu, in lahko uporablja le brezžično povezavo. Glede na to, da naročnik nima sklenjene vezave pri Telekomu Slovenije, lahko vaš bralec po želji kadarkoli zamenja operaterja brez poplačila pogodbenih obveznosti zaradi predčasne prekinitve naročniškega razmerja.«
Z drugimi besedami, večji del težav pri zagotavljanju internetnega dostopa in izbire operaterja izhaja in težav v odnosu med najemnikom in najemodajalcem. Internetni dobavitelj pa mora v prvi vrsti uslišati želje lastnika nepremičnine, vse ostalo pa ni njihova domena.
E-novice · Novice
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se