ŠTORE - Rušenje mostu ni bilo nepotrebno
Zakaj je bilo treba zrušiti tako imenovani Godčev most, po katerem so več desetletij vozili na delo v železarno in druga podjetja, so se v minulih dneh spraševali nekateri občani Štor. Tamkajšnji župan Miran Jurkošek pojasnjuje, da je bila rušitev mostu nujna, saj je vplival na slabšo poplavno varnost spodnjih Štor.

Jurkošek je pojasnil, da Direkcija RS za vode (DRSV) že pred leti ob projektiranju podhoda pri železniški progi v spodnjih Štorah ni izdala soglasja za ohranitev Godčevega mostu. Njegovi oporniki namreč vplivajo na to, da je vodostaj Voglajne v spodnjih Štorah višji za približno 20 centimetrov. Najprej je bilo predvideno, da bodo pristojni omenjeni most obnovili, le nekaj metrov od njega pa je bil po idejnem načrtu Direkcije RS za infrastrukturo (DRSI) predviden poseben most za kolesarje, ki je potreben zaradi gradnje državne kolesarske povezave. DRSV ni dala soglasja za izvedbo predlagane ideje, saj so bili oporniki Godčevega mostu postavljeni v strugi Voglajne. »Rešitev smo našli v rušenju nekdanjega mostu in gradnji novega, ki bo namenjen tako državni kolesarski povezavi kot dostopu do podjetij na območju novega dela železarne, gre za podjetja Štore Steel, Itro, Petrol Energetika ... To je najboljša rešitev za pozitiven vpliv na vodostaj v spodnjih Štorah,« je povedal štorski župan. Dodal je, da bo novi most, ki ga izvajalec že gradi, narejen iz armiranega betona, gradnja naj bi bila predvidoma končana do konca leta. Obe strani reke že povezuje nadomestni začasni most za pešce.
Foto: Simon Štefančič
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se