Triglav se je tudi letos poklonil najbolje ocenjenim izvajalcem zdravstvenih storitev
V času, ko se zdravstveni sistemi soočajo z vse večjimi izzivi, je kakovostna, dostopna in pravočasna zdravstvena obravnava ključnega pomena. Prav zato Zavarovalnica Triglav že deveto leto zapored podeljuje Priznanja odličnosti izvajalcem zdravstvenih storitev, ki so po mnenju pacientov izstopali po strokovnosti, prijaznosti in učinkovitosti. Na podlagi več kot 58.000 obravnav v letu 2024 je priznanje prejelo 24 izvajalcev, šest med njimi je že peto leto zapored prejelo tudi naziv Ambasador odličnosti.

Med izvajalce, ki so za lansko leto prejeli najvišje ocene strank, so se uvrstili: Artros, Dvorec Lanovž, Dialab, Klinika Omnia, Aristotel – zdravstveni center, Diagnostični center Bled, Medartis, Dermatologija Bartenjev, Dermatologija Bremec Bremec, Klinika Doktor 24, Ambulanta Zdravje, MNLTH, UZ Medicina, Grošelj-Matos otorinolaringologija, LagunaMed, Medilab, SIMED, Remeda, Paracelzus kirurgija, Ambulanta Genus, Bisturmed, ORL Soklič Košak in Ortopedska bolnišnica Valdoltra.
Kar šest izvajalcev zdravstvenih storitev, ki so najvišje ocene strank prejeli že vsaj peto leto zapored, pa se lahko pohvali še z nazivom Ambasador odličnosti. To so: Artros, Aristotel – zdravstveni center, Diagnostični center Bled, Dermatologija Bartenjev, Medartis in Bisturmed.
Z dodatnimi zavarovanji do boljše dostopnosti
Zavarovalnica Triglav s svojo mrežo več kot 450 izvajalcev omogoča pravočasno in kakovostno obravnavo, ki jo omogočajo tudi prostovoljna dodatna zdravstvena zavarovanja. Ta pomembno prispevajo k zmanjševanju samoplačništva in razbremenitvi javnega sistema.
»Zdravstvena zavarovanja predstavljajo enega od strateških stebrov zavarovalne dejavnosti Skupine Triglav in soustvarjajo celovitost naše ponudbe. Zavedamo se, da bodo potrebe ljudi po dostopnih in kakovostnih zdravstvenih storitvah v prihodnje še naraščale. Pri tem lahko sistematičen razvoj zdravstvenih zavarovanj ključno pripomore k dolgoročnemu ohranjanju dostopnosti tovrstnih storitev. Veseli nas, da že skoraj desetletje praznujemo odličnost – kot priznanje za vrhunsko delo in kot simbol partnerstva, ki ga gradimo z več kot 450 izvajalci zdravstvenih storitev po vsej Sloveniji. Skupaj ustvarjamo okolje, kjer je pacient v središču, kakovost pa vsakodnevna praksa, da bi strankam na poti do zdravja zagotavljali finančno varnost, ko nastopi bolezen ali poškodba,« je ob tem povedala Meta Berk Skok, pooblaščenka uprave Zavarovalnice Triglav.

Zadovoljstvo strank z dobrodelnim učinkom
Mnenja strank, ki cenijo pravočasno, kakovostno in dostopno zdravstveno obravnavo, so ključnega pomena za spremljanje kakovosti storitev in nenehno izboljševanje izkušnje zavarovancev. Da bi spodbudili oddajo ocen, Triglav že vrsto let povezuje merjenje zadovoljstva z dobrodelnostjo – za vsak izpolnjen vprašalnik o zadovoljstvu nameni namreč donacijo Društvu Rdeči noski. Letos so društvu, katerega poslanstvo je vzbujati radoživost, veselje in pogum tam, kjer je to življenjskega pomena, predali sredstva v višini 15.000 evrov. S tem so skupaj s strankami prispevali k širjenju nasmehov tam, kjer so najbolj potrebni.
Naročnik oglasa je Zavarovalnica Triglav.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se