Zoran Janković napovedal: Naslednje leto bo grozno
Gradnja železniške postaji v Ljubljani se seli v naslednjo fazo. Obetajo se spremembe, ki bodo vplivale na potnike. Janković pa opozarja, da bo naslednje leto grozno.
V Ljubljani se v teh dneh začenja druga faza obsežne nadgradnje glavne železniške postaje. Po zaključku del na severni strani se gradbinci selijo na južni del postaje, kar bo neposredno vplivalo na potniške tokove.
Od nedelje, 14. decembra, bodo Slovenske železnice (SŽ) začele postopoma zapirati obstoječe perone, promet pa se bo preusmeril na začasne perone, urejene ob Dunajski cesti ter ob križišču Masarykove ceste in Njegoševe ulice. Začasni režim bo trajal pol leta.
O spremembah, prilagoditvah in potrebnih ukrepih so spregovorili ministrica za infrastrukturo Alenka Bratušek, ljubljanski župan Zoran Janković in direktor SŽ Dušan Mes.
Kako bo potekal režim?
Poleg trenutnega začasnega perona ob Dunajski cesti (tir 94 v smeri Primorske) bodo vzpostavili še začasno postajališče (tir 95, 96, 97, 98 v smeri Dolenjske in Zasavja) ob križišču Masarykove ceste in Njegoševe ceste.
Generalni direktor SŽ Dušan Mes je pojasnil, da bo na slednjem ustavljalo 142 vlakov, na začasnem postajališču ob Dunajski cesti osem, na glavnem peronu, kamor bodo prihajali vlaki iz smeri Gorenjske in Kamnika, pa 144. Najbolj zasedeni vlaki, tisti iz smeri Zasavja, bodo ob delavnikih med 6.00 in 8.30 ter med 13.50 in 16.30 kljub siceršnji umestitvi na vzhodno začasno postajališče prihajali na glavni peron.
Barve bodo usmerjale na perone
Potnike bodo pomagali usmerjati tudi informatorji, sicer pa so v pomoč zagotovili talne označbe. Modra bo usmerjala na glavni peron, rumena na vzhodnega, zelena pa proti zahodnemu delu.
Na začasnih peronih po pojasnilih SŽ zaradi infrastrukturnih omejitev ni avtomatov za nakup vozovnic. Potnikom svetujejo, naj jih kupijo na potniški blagajni, v aplikaciji Grem z vlakom ali v spletni trgovini SŽ. Za nakup vozovnice na vlaku je treba doplačati pet evrov.
Župan Zoran Janković je uvodoma dejal, da se veseli oziroma čaka vlak, ki bo do Maribora prispel v 55 minutah. "Upam, da bom še živ, da se bom vsaj v eno smer peljal," je dejal. Nato se je osredotočil na projekt na železniško in priznal, da bo naslednje leto grozno, saj se odpirajo številna gradbišča. Ko bodo dela enkrat zaključena, pa bomo lahko uživali v čudovito urejenem območju," je dejal. Tudi on je pozval k potrpežljivosti.
Po besedah Bratušek 200-milijonska investicija teče po pričakovanjih, se pa zdaj obeta naslednja faza C, ki bo manj prijetna za potnike, kot je bilo zdaj. "Čeprav je bil promet za potnike zelo otežen že v fazi B, v fazi C fazi bodo potniki čutili še bolj. Zato prosim za razumevanje," je dejala in dodala, da je težko hkrati graditi in uporabljati, a SŽ in občina Ljubljana se po njenih besedah res trudijo, da bo čim manj motenj.
E-novice · Novice
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se