Promet na štajerski avtocesti zjutraj pred Ljubljano paraliziran
V Ljubljano se dnevno v službo vozi 122.000 ljudi, kar predstavlja dobro petino vsega slovenskega prebivalstva. Dnevni migracijski pritisk na prestolnico je praktično že neobvladljiv. Le kako ne bi bil, če se država razvija centralistično, veliko dobrih (in boljše plačanih) delovnih mest je prav v Ljubljani. Medtem ko so Ptujčani včasih za vožnjo do delovnega mesta v središču Slovenije potrebovali dobro uro, je danes situacija povsem drugačna. Gneča na cesti je po pripovedovanju tistih, ki dnevno odhajajo na delo v Ljubljano, nepopisna, promet v prestolnici pa v jutranjem času popolnoma ohromljen.

Da se je promet v smeri Ljubljane v minulem desetletju bistveno povečal, priznavajo tudi v Družbi za avtoceste RS (DARS). „Povečal se je povsod, še najbolj na štajerski avtocesti. Vse več ljudi prihaja v Ljubljano na delo ali na študij.“ Podatki DARS o štetju prometa tik pred Ljubljano, na odseku med Domžalami in Šentjakobom, kažejo, da se je pred desetletjem dnevno po tej cesti peljalo 52.900 vozil, lani skoraj 60.000. Številke o povečani obremenjenosti so najbolj začele rasti po letu 2015. Če primerjamo takratno in današnje stanje, je dnevno na štajerski avtocesti 7.000 vozil več. Velik porast prometa po avtocesti so sicer na DARS zabeležili že ob uveljavitvi vinjet po letu 2007.
Od Domžal do Ljubljane 14-kilometrska kolona
DARS: „Spremenite delovni čas ali delajte od doma“
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se