Posodobitev, sicer zapora ceste

##IMAGE-3429605##
"Če se nova vlada izgone smeri oziroma dinamiki posodobitve cestne in železniške infrastrukture ob tretji A razvojni osi, ki je bila trasirana lani, bodo nemudoma sledili ukrepi, ki jih imamo na zalogi. Popolna zapora prometa med Petrino in Ljubljano bi bila v tem primeru neizogibna," so si bili enotni župani trinajstih občin, ki jih povezuje državna cesta od Škofljice do Kostela, ki so se srečali v občini Bloke.
Ne glede na gospodarsko krizo in varčevalne ukrepe, ki jih pripravlja država, se morajo nadaljevati dejavnosti pri posodobitvi cestne in železniške infrastrukture ter izgradnje polnega avtocestnega priključka Šmarje Sap, poudarjajo.
Ta izhodišča so bila potrjena februarja lani na ministrstvu za promet. Takrat so postavili okvirne cilje in roke ter določili prioritete. Dinamiki občin naj sledi tudi nova vlada, zato naj bi se predstavniki županov čez dva tedna sestali s ministrom Francem Bogovičem in mu podrobno predstavili vsebino projekta, ki nima alternative.
"Zdaj je najbolj pomembno, da do jeseni v prostorske akt vnesemo traso obvoznice na Škofljici," je poudaril koordinator obžin, Ivan Jordan, sicer župan Škofljice.
Železnica do Kočevja je eden od dveh najtrdnejših stebrov županskih prizadevanj za oživitev območja južno do Ljubljane.
"Država mora slediti evropskim direktivam tudi tako, da ponudi možnost tej regiji pri uporabi javnega železniškega prometa," je poudaril kočevski župan Vladimir Prebilič.
V primeru, da bi vlada - mimogrede, vse stranke sedanje koalicije so pred volitvami soglasno podprle županska prizadevanja po posodobitvi tretje A razvojne osi - skušala odstopiti od projekta, imajo župani na zalogi tudi druge ukrepe, da bi ga zaščitili.
Po sestanku z ministrom Bogovičem bodo določili datum naslednjega srečanja županov, ki bo ta mesec v Ribnici.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se