Ni dovolj ne šoferjev in ne avtobusov
Številne panoge se srečujejo s pomanjkanjem kadra. Resne težave in izzive na tem področju imajo tudi prevozniki, ki zelo težko najdejo voznike tovornih vozil in avtobusne šoferje. V Sloveniji naj bi jih potrebovali celo več kot tisoč. Številna prevozna podjetja so klonila pod težo epidemije, rasti stroškov ... Tisti, ki so o(b)stali pa imajo toliko dela, da ga sploh ne zmorejo opraviti, kar terja prilagajanje uporabnikov. Dogaja se celo, da šole termine izletov in ekskurzij prilagajajo razpoložljivosti prevoznikov. Prevoze za maj in junij 2023 načrtujejo že zdaj. Cene storitev pa medtem rastejo.

"Zaradi številnega povpraševanja v maju in juniju (ekskurzije) se moramo prilagoditi ponudbi avtobusov. Arriva je največji in edini prevoznik, ki lahko v istem dnevu zagotovi večje število zahtevanih avtobusov po številu sedežev. Plan ekskurzij moramo posredovati že jeseni, da nam zagotovijo potrebno število avtobusov. Dogaja se, da ob določenem datumu nimajo na voljo niti enega avtobusa. 12. septembra bi ga potrebovali, a prevoznika, ki bi ga zagotovil, nismo našli. Nekateri zasebni prevozniki so izredno podražili prevoze," ugotavljajo na Osnovni šoli Mladika. Podobne izkušnje imajo tudi druge ptujske šole.
V severovzhodni Sloveniji kar 150 avtobusov manj
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se