Kako smo divjali s športnim Twingom


Novomeški Revoz je včeraj na Vranskem, kjer ima AMZS poligon varne vožnje, predstavil svojega malega športnika, ki je v celoti nastal v novomeški tovarni. Kot je povedal direktor Aleš Bratož je to veliko priznanje za tovarno, saj je znano, da Renault športne različice izdeluje izključno v svoji tovarni v Diepu. Poleg tega, da so avtomobili iz novomeškega Revoza kakovostno izdelani, pa je razlog za zaupanje tudi ekonomske narave.
O samem avtomobilu ste lahko že skoraj vse prebrali (tudi na naši spletni stran), zato tokrat le o nekaterih vtisih.
Mali mišičnjak je všečen avtomobil, z vso potrebno opremo. Športni sedeži so udobni in vse, kar voznik potrebuje, je na dosegu rok. Oba zadnja sedeža sta vzdolžno pomična in zložljiva. V tem primeru je prtljažnik skoraj tisoč litrski. Kljub temu, da je avtomobil nekoliko »trše nastavljen«, je vožnja udobna, tako da bodo v njem zagotovo uživale tudi gospe in gospodične, da o očetih in »mulcih« sploh ne govorimo. V avtomobilu je okoli 30% slovenskih delov. Poskočnež se tudi odlično »drži ceste« in, če radi malo pretiravate in če vas ne zalotijo policisti, vas bo twingo varno pripeljal do cilja.
Če ga hočete imeti na svojem dvorišču (da vam bodo sosedje zavidali, ga ne kaže imeti v garaži), boste morali odšteti 13.400 €. V Revozu pravijo, da to ni veliko, oziroma je manj od primerljivih konkurentov. Sicer pa so pri cenah mnenja vedno deljena. Zato pustimo trgu, da bo dal svoje mnenje.
Pred dvema tednoma je AMZS na Vranskem odprl center varne vožnje, poligon za izobraževanje voznikov. Razprostira se na 16 hektarjih površin in je okoli 800 metrov dolg ter 200 metrov širok. Polovica je klančin, celotna dolžina cest vadbenega centra pa je 2,5 kilometra.
Najbolj atraktivne so tako imenovane drseče površine, na katerih smo se s twingom vrteli, kot bi bili na vrtiljaku. A le pri prvem in drugem poskusu, v tretje smo zanašanje avtomobila in spolzko podlago že obvladovali (no ja, skoraj obvladovali). Sicer pa se boste na poligonu naučili, kako in kdaj zavirati, kako se varno izogniti oviri, spoznali boste podkrmarjenje in prekrmarjenje, ali po domače zdrs prednjega ali zadnjega dela avtomobila, preizkusili boste, kaj se zgodi, če pri večji hitrosti zapeljete v lužo. In tudi to je pomembno: naučili se boste parkiranja in vzvratne vožnje.
Vem, pravite, da vse to že obvladate. Nekateri morda, večina pa ne. Po našem mnenju je center, ki je »naj« v jugovzhodni Evropi, koristen tudi zato, ker vas bo prepričal, da niste najboljši voznik, pa čeprav inštruktor varne vožnje Brane Legan pravi, da smo Slovenci kar solidni vozniki, Slovenke pa še posebej. Prijazen fant!
Zanimanje za šolo varne vožnje je veliko (do konca tega meseca so zasedeni). Za en dan šolanja (od 9. do 18. ure) boste odšteli 180 €, če pa ste član AMZS, pa imate 15% popusta. Spet smo pri denarju, a če vprašate nas, je vredno zaradi vas in zaradi drugih udeležencev v prometu. Seveda je center namenjen tudi motoristom (168 €), posebna proga je urejena za terenska vozila, tista »šminkarska«, prav kmalu pa bodo uredili še progo za »ta zaresne terence«. Ponujajo še tovorni in avtobusni program (216 €). Če se ne morete kar takoj odločiti, pojdite na izlet na Vransko in se na lastne oči prepričajte, kako poteka zadeva. Sendvičev vam ni treba nositi s seboj. V prijazni restavraciji se boste lahko okrepčali ali pa do sitega najedli. Toda zelo sit ni dobro sesti za volan.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Inštruktor Brane Legan o poligonu na Vranskem
Aleš Bratož o prvem športnem avtomobilu iz Revozove tovarne