Hajdina: Dodatnih ovir na novem krožišču ne bo
Čeprav so se pojavljale pobude za dodatno ureditev krožišča na Hajdini, pri gostišču Maja, do tega očitno ne bo prišlo. Občina je sicer na Direkcijo RS za infrastrukturo (DRSI) naslovila prošnjo za dodatne ovire, a je po mnenju DRSI trenutna rešitev optimalna. Bi v primeru sprememb tovorna vozila, avtobusi in ostala večja vozila sploh lahko peljala po tej trasi?

»Naročnik projektne dokumentacije, na podlagi katere je bilo urejeno krožišče v naselju Zgornja Hajdina, je bila občina Hajdina. Izvedena je bila rekonstrukcija obstoječega trikrakega križišča v krožišče. Gre za t. i. mini urbano krožišče, pri katerem je sredinski otok izveden na takšen način, da omogoča prevoznost (večjim) motornim vozilom, torej avtobusom, tovornim vozilom ipd. Proces umeščanja krožišča v prostor je bil izveden po predhodno pripravljeni idejni zasnovi, ki je med drugim upoštevala tudi prostorske omejitvene pogoje. Velikost krožišča ter posledično lastnosti in oblika krožišča so tako neposredno pogojene s prostorom, ki je na voljo pri umeščanju v prostor,“ so na vprašanje, ali načrtujejo dodatno urejanje krožišča na Hajdini, odgovorili iz Direkcije RS za infrastrukturo. Kot zatrjujejo, je umeščanje krožišča ves čas potekalo na podlagi intenzivnega dialoga med predstavnikom občine in tangiranimi lastniki parcel.
Na Direkciji so prepričani, da sedanja rešitev na trasi regionalne ceste na območju predmetnega križišča z lokalno cesto v iztegnjenem poteku predstavlja rešitev, ki omogoča prometno varno odvijanje prometa v vse smeri.
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se