Dragi dedek Mraz, za novo leto si želim …

##IMAGE-3524263##
Pošta Slovenije se običajno ob koncu leta srečuje s povečanim prometom pisemskih pošiljk, zaradi rasti obsega spletnih nakupov pa tudi paketov. Uporabnike poštnih storitev so zato pred začetkom zadnjega meseca v letu pozvali k pravočasnemu naročilu spletnih nakupov ter pravočasni oddaji pisemskih pošiljk v predprazničnem času.
V celotnem lanskem letu so v notranjem poštnem prometu prenesli dobrih 239 milijonov navadnih naslovljenih pisemskih pošiljk, v mednarodnem prometu 14,6 milijona. V lanskem decembru je bilo v notranjem prometu prenesenih 14 odstotkov več pošiljk kot v ostalih mesecih v letu, medtem ko je bilo v mednarodnem prometu teh pošiljk za kar polovico več.
Promet paketnih pošiljk je v novembru in decembru običajno višji za dobrih 12 odstotkov, kar je veliko predvsem zaradi prostornine paketnih pošiljk, ki jih mora Pošta Slovenije prepeljati in dostaviti naslovnikom.
Na Pošti hrati prosijo za razumevanje v primeru, da pošiljka naslovniku v Sloveniji ne bo dostavljena že naslednji dan, vsekakor pa bo pri njem v zakonsko predpisanih rokih, torej najpozneje v treh dneh od oddaje pošiljke.
Uporabnikom priporočajo, da pisma in pakete, naslovljene na slovenske naslove, v predprazničnem obdobju oddajo najpozneje do 19. decembra, za naslovnike v tujini pa pisma najpozneje do 7. decembra, pakete pa do 30. novembra.
Če voščil in daril morda vseeno ne bodo oddali pravočasno, lahko uporabijo tudi storitev Prednostno za pisemske pošiljke za tujino, ali pa storitve hitre pošte za Slovenijo in tujino. Pošta Slovenije še priporoča, da izberejo storitev in embalažo, ki ustreza vsebini pošiljke, je poročala STA.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se