Svet24
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.

186 podpisov proti ležečim policajem; Drožanjska dobiva asfalt


dolenjski-list
Besedilo in foto: Pavel Perc
6. 5. 2010, 18.20
Posodobljeno
09. 06. 2010 · 12:12
Deli članek
Facebook
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

tako_je_potekala_skarpa.jpg
Tukaj je potekala škarpa!
asfalt_se_le_prblizuje.jpg
Asfalt, čeprav z veliko zamudo, se le spet približuje...

Čas bi že bil, da bi Drožanjsko cesto, ki je že tretje leto s številnimi odcepi, zaradi komunalnega urejanja novega naselja, gradnje kanalizacije, plinovoda, elektro,  telekomunikacijskega omrežja in kabelske televizije, veliko, razkopano gradbišče, končno uredili tako, da bo življenje znosno staroselcem in novim družinam, ki prihajajo v ta del mesta, kjer je zgrajenih že precej izmed načrtovanih 28 novih hiš.

In medtem ko ima še bolj prazno novo naselje pravcato avenijo, široko skoraj 6 metrov, se na povezavi novega in starega dela nahaja tudi le 3,80 metra ozko grlo, cesta brez pločnika, po kateri drvijo tudi težki tovornjaki. A tudi za to in razširitev in bolj varno križišče z odcepom ceste na Hraste, so po besedah občinskih mož vendarle tudi narejeni projekti in se bodo izvedbe lotili takoj po končanju najdaljšega odseka do mostu čez Drožanjski potok, vsekakor pa še pred tem poletjem.

Za nameček so neusklajena dela, kot pravi sevniški župan  Srečko Ocvirk zlasti zaradi Elektra, pomenila ponovno razkopavanje asfalta, čemur se bodo v prihodnje skušali na vsak način izogniti.

zapora.jpg
Zapora a la Nivo - ponoči ne bi škodila kakšna luč...

Celjski Nivo te dni zmotijo že manjše plohe, da hitreje ne nadaljuje asfaltiranje Drožanjske ceste. Če je v Celju dež, ni nujno tudi v Sevnici, a za to je gradbincem iz knežjega mesta očitno pravo malo mar, če bodo domorodci še par ni dlje v prahu ali blatu!

Po drugi plati pa se krajani laično sprašujejo, kako se gradbinci mučijo z matematiko, da mečejo stran kubike betona, rušijo že zgrajene betonske ograje, kot pri novem mostu čez Drožanjski potok pri nekdanji stari klavnici, ki se je še bolj, na sam vogal, približal hiši Ocvirkovih, čeprav domačini pravijo, da jih izvajalci, kaj šele projektanti, niso o tem posegu prav nič seznanili ali vprašali.

Župan Ocvirk pravi, da so bili krajani Drožanjske ceste zelo kooperativni pri posodobitvi ene od vpadnic v mesto, kajti za razširitev ceste na 5,5 metra in izgradnjo poldrugi meter širokega pločnika, je bilo potrebno pridobiti precej dodatnih zemljišč, čeprav so bila vendarle pretežno v lasti občine oz. javnega dobra. Navkljub temu pa ponekod le ne bo možno narediti pločnika v tej širini, kakorkoli že, bo nedvomno pločnik pomembna pridobitev za ta predel mesta.

Glede ukinitve znamenitih "ležečih policajev" – ovir za umiranje prometa na Drožanjski cesti (za postavitev teh se je najbolj angažiral svetnik SDS Bojan Rugelj) bo očitno uslišana želja približno 170 krajanov, živečih zunaj mesta, ki so na občino poslali peticijo oz. zahtevo, da občina odstrani previsoke ovire na cesti, na katerih so si nekateri poškodovali tudi jeklene konjičke. Na občinskem svetu je podpisnike peticije podprla tudi svetnica SD in nepoklicna podžupanja Breda Drenek Sotošek.

Število podpisnikov peticije, združenih v civilno iniciativo naselij Drožanje, Metni Vrh, Žurkov Dol in Prešna Loka, je naraslo že na 186, pobudniki obetajo, da jih bodo zlahka pridobili še več. Podpisniki menijo, da so hitrostne ovire na Drožanjski cesti odveč in ni jim jasno, zakaj je bilo potrebno hitrost tod omejiti na 30 km na uro, če je za otroke iz lokalne Drožanjske ceste organiziran šolski avtobus, takih "ležečih policajev" pa ne poznajo, denimo na vsaj tako prometni državni Planinski cesti.

Župan Ocvirk pravi, da so "ležeči policaji" pač element prometne varnosti in da jih po posodobitvi Drožanjske ceste ne bo, razen, če se ne bosta tako odločila sevniška krajevna skupnost ter občinski svet za preventivo in vzgojo v cestnem prometu, ko bosta po izgradnji pločnikov znova proučila prometno varnost.

Staroselci z Rugljem na čelu se verjetno z odstranitvijo "ležečih policajev" zavoljo hribovcev, ki radi pritisnejo na plin, ko se spustijo v dolino, ne bodo zlepa sprijaznili. Tako, da utegne biti še zelo zanimivo in bo potrebno poiskati vmesno rešitev. Morda bi promet učinkovito upočasnili, vsaj dokler se ne bi zmenili drugače, tudi s pogostim nadzorom hitrosti z radarji in doslednim kaznovanjem tistih, ki cesto skozi naselje zamenjujejo z dirkaško stezo…


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.