Podravje: Učencem, ki se ne odzivajo, ne bo mogoče pogledati skozi prste
Šole so po skoraj treh tednih izobraževanja na daljavo vendarle dočakale dokument o izvajanju izobraževanja na daljavo in usmeritve glede ocenjevanja. Sicer zelo splošne usmeritve med drugim navajajo, da naj bi osnovnošolci ta mesec le utrjevali znanje, se seznanjali z načini ocenjevanja, ocen pa naj še ne bi pridobivali.

Zavod RS za šolstvo šole poziva, da naj zagotovijo vključitev v izobraževanje na daljavo za vse učence, da naj upoštevajo, da imajo učenci različne tehnične zmožnosti za izobraževanje na daljavo, posebno pozornost pa naj namenijo ranljivim skupinam učencem ter učencem z učnimi in drugimi težavami. »Pomembno je, da tudi tem učencem šole omogočijo napredek v njihovem znanju,« so zapisali. Priporočila med drugim tudi določajo, da naj preverjanje znanja ne bo preobsežno. Obremenitev učencev in časovna razporeditev preverjanja naj bo usklajena v strokovnem aktivu in v oddelčnem učiteljskem zboru. Učitelji pa naj se pri izobraževanju na daljavo osredotočijo le na temeljne cilje učnega načrta. Tako naj bi bil obseg učnih gradiv, ki jih učitelji dnevno oziroma tedensko pošiljajo učencem, vsaj dva- do trikrat manjši, kot bi ga uporabili pri rednem pouku.
Kot rečeno, ministrstvo šole poziva, naj v aprilu ocenjevanja še ne izvajajo. Za samo ocenjevanje bo namreč, kot je zapisano v dokumentu, ministrstvo pripravilo spremembe pravilnika o preverjanju in ocenjevanju znanja ter spremembe drugih predpisov. Omenjene spremembe, ki jih bodo šole prejele v drugi polovici aprila, bodo, kot je zapisano v okrožnici, zagotavljale možnost ocenjevanja učenčevega napredka in drugih dopustnih načinov ocenjevanja, število potrebnih ocen pri posameznem predmetu in način zaključevanja ocen.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se