Nadvse udobno potovanje za dva
Ima visoko ceno, a ni najdražji med BMW-jevimi motocikli, po uporabnosti, udobju, vožnji in funkcionalnosti pa je primerljiv z admiralsko serijo 7.

V času izjemno slabih vremenskih razmer sem na kratko uspel preskusiti najprestižnejšega bavarca na dveh kolesih. Seveda ne na način, kot bi si želel, a za prvi vtis je bilo nekaj sto kilometrov povsem dovolj. K1600 GTL je na sceni prisoten že od leta 2011, lani pa je bil uživaški turer deležen še nekaterih vmesnih posodobitev. To je tiste vrste motocikel, ki se z leti nikakor ne stara in bo pritegnil pozornost najizkušenejših motoristov. Zakaj izkušenih? Ker se takšni kalibri povečini brez težav podajo na daljša in zahtevnejša potovanja, s spremenljivimi razmerami na cesti, ki ne nazadnje zahtevajo tudi veliko strpnosti.



Veliki K1600 je hkrati izjemno funkcionalen pri upravljanju. Udoben usnjen in po potrebi ogrevan sedež, v kombinaciji s širokim in ustrezno visoko postavljenim krmilom, mi nudi ugoden položaj sedenja. Novost bavarskega velikana je njihov ergonomsko dobro zasnovan osrednji 10,25-palčni zaslon, ki ga lahkotno upravljam s pomočjo posebnega vrtljivega stikala na levi strani krmila. Na enem mestu so zbrani vsi potovalni podatki in številni parametri, vezani na stanje motocikla, hkrati pa prek tega lahko upravljam radijski sprejemnik z vgrajenim DAB-sistemom in zunanjimi zvočniki. Istočasno sem imel prek sistema Bluetooth ves čas povezan svoj telefon, zato sem radijski program občasno zamenjal z glasbo po svoji meri. Tja do 100 km/h je učinkovitost zvočnikov še dobra, potem pa ne več. Telefon je med vožnjo varno shranjen v posebnem polnilnem predalu, ki je zaščiten pred dežjem, ima vgrajeno prezračevanje in možnost polnjenja prek vhoda USB-C. A to je le eno od številnih odlagalnih mest pri dvokolesnem bavarcu. Največjo dodano vrednost seveda predstavljata stranska kovčka in centralni kovček z mehkim naslonom za sopotnika. Ker so ti dovolj veliki, je mogoče vanje natrpati veliko osebne prtljage oziroma čelade. Dobra plat teh je, da s ključem lahko kadarkoli aktiviram centralno zaklepanje.

V vseh pogledih zelo izpopolnjen bavarski turer, ki so ga inženirji ob zadnji prenovi obdarili še z bogato bero asistenc, na koncu zahteva visok davek v obliki cene. V osnovi ta znaša tik pod 30 tisočaki, končna pa krepkih 35.313 evrov.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se