V dvajsetih letih z dobrodelnim projektom na morje odpeljali 2.300 otrok
Podjetje Mik Celje, ki se ukvarja s proizvodnjo stavbnega pohištva, je včeraj obeležilo 20. obletnico dobrodelnega projekta Mikova karavana otroškega smeha.

V podjetju pravijo, da ta projekt ni le spomin na dediščino ustanovitelja podjetja Francija Pliberška, temveč je izraz družbene odgovornosti omenjene gospodarske družbe. Ta je v dvajsetih letih projekta na morje odpeljala več kot 2.300 otrok iz socialno šibkejših družin.
Projekt Mikove karavane se je začel kot vizija pokojnega direktorja Francija Pliberška, ki je verjel, da je vračanje skupnosti ključno za uspeh podjetja v družbi. Ob 20. obletnici tega projekta so na morje odpeljali kar 200 otrok. Ti so minulo soboto prispeli na Debeli rtič, kjer so se potapljali v morju, tkali nova prijateljstva in ustvarjali nepozabne spomine.
Podjetje Mik je 20-letnico tega dobrodelnega programa obeležilo s posebnim dogodkom, ki je bil minulo sredo v Mladinskem zdravilišču in letovišču Rdečega križa Slovenije na Debelem rtiču. Generalna direktorica Adrijana Pliberšek Jeram je v nagovoru poudarila pomen trajne zavezanosti podjetja k družbeni odgovornosti in podpori mladim. V imenu Rdečega križa je prisotne pozdravila predsednica te organizacije Ana Žerjal. Po njenih besedah podjetja, ki se odločajo za tovrstne projekte, otrokom omogočajo dragocene izkušnje in nepozabne spomine. Otroci so uživali v nastopu skupine Dejan Dogaja, družili so se z rokometaši RK Celje Pivovarna Laško in se posladkali s torto velikanko.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se