Slovenski investitorji predstavili enega največjih projetov na Jadranu
V Novem Vinodolskem nastaja eden največjih letoviških projektov na Jadranu.
V Ljubljani so predstavniki investitorja in uprave predstavili projekt Mövenpick Hotel & Residences Kvarner Bay, ki ga razvija mednarodni investicijski sklad s slovenskim poreklom ECM Partners. Gre za celovito prenovo obstoječega obalnega kompleksa v Novem Vinodolskem, ki naj bi po navedbah investitorja postal eden največjih letoviških projektov na Jadranu.
304 rezidence in hotel nadstandardnega razreda
Letovišče, ki se nahaja tik pred Novim Vinodolskim, bo obsegalo 304 stanovanjske enote in nadstandardni hotel. Objekti bodo zasnovani po standardih blagovne znamke Mövenpick, ki deluje v okviru hotelske skupine Accor. Odprtje resorta je načrtovano za leto 2026.
Investitor napoveduje enega največjih projektov v regiji
Projekt razvija sklad ECM Partners, ki po lastnih podatkih deluje v regiji Srednje in Jugovzhodne Evrope in je v preteklosti izvedel več investicij. Direktor ECM Partners Aleš Škoberne je ob predstavitvi dejal, da lokacija projekta predstavlja »redko območje z ohranjeno naravo«, ter izpostavil obseg in umestitev resorta v prostor.
Arhitekturna zasnova in vsebine letovišča
Interier rezidenc je zasnoval londonski arhitekturni studio Atellior. Stanovanjske enote bodo enosobne in dvosobne, z zasebnimi terasami ali balkoni, omejen del pa predstavljajo penthouse stanovanja. Rezidence bodo v celoti opremljene in namenjene takojšnji vselitvi.
Letovišče bo ponujalo več bazenov, zasebno plažo, fitnes s panoramskim razgledom in otroški klub. Predviden je tudi wellness center, ki naj bi bil po napovedih investitorja med največjimi v regiji, in bo obsegal savne, talaso bazene ter turški hamam s skupno površino 14.000 kvadratnih metrov.
Možnost vključitve rezidenc v najemni program
Lastniki rezidenc bodo lahko svoje enote vključili v hotelsko ponudbo prek upravljanega najemnega programa. Pri ECM Partners poudarjajo, da bo za vzdrževanje in upravljanje skrbela hotelska ekipa. Vodja prodaje in marketinga Matej Sodin je navedel, da projekt »uvaja koncept brendiranih rezidenc« v širši regiji in poudaril neposredno povezanost rezidenc s hotelskimi storitvami.
E-novice · Novice
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se