© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.

Styria prevzela družbo Bolha


dolenjski-list
STA
5. 8. 2009, 09.40
Posodobljeno
08. 09. 2009 · 20:28
Deli članek
Facebook
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

Avstrijska družba Styria Media Internacional, ki je v Sloveniji že navzoča prek brezplačnika Žurnal, obvladuje pa tudi dobro četrtino časopisa Dnevnik, je pred mesecem dokupila še 40-odstotni delež v podjetju Bolha in s tem svoj delež v tem upravljalcu najbolj obiskane spletne strani v kategoriji malih oglasov v Sloveniji povečala na 66,7 odstotka.

Styria je tako pred mesecem postala edini lastnik spletnega portala Bolha.com, saj je preostala tretjina lastni delež podjetja Bolha, so za STA pojasnili v slednjem in tako potrdili pisanje časnika Dnevnik.

Omenjeni 40-odstotni delež je Styria odkupila od norveškega podjetja SFI Holding, ki je imel v lasti 26,67-odstotni delež, ter od ustanoviteljev družbe Aleša Blatnika in Boštjana Marušiča, ki sta imela oba po 6,67-odstotni delež. Kupnina za ta 40-odstotni delež je po navedbah časnika znašala 1,6 milijona evrov.

Ustanovitelja in bivša direktorja družbe Boštjan Marušič in Aleš Blatnik, sta iztržila malo manj kot 350.000 evrov, pri čemer je Styria vsakemu povrnila tudi posojili v vrednosti 20.000 evrov, je razvidno iz dokumentov, ki jih ima na voljo časnik. Avstrijci so na njuna poslovna deleža sicer že poleti 2006, ko se je podjetje imenovalo še Megaklik, pridobili nakupne opcije.

Norveški holding SFI pa je po pisanju Dnevnika prejel 900.000 evrov kupnine, v kar pa je vključeno tudi plačilo za terjatev iz posojila v višini 100.000 evrov.

Po pisanju časnika so se sicer družbeniki dogovorili, da bo kupnina za opcijske deleže odvisna zgolj od lanskih revidiranih prihodkov. Styria pa da se je tudi zavezala, da bo, če bo potrebno oziroma, da bi se Bolha izognila dolgoročni plačilni nesposobnosti, zagotovila dodatna likvidnostna sredstva.

Bolha ima trenutno 27 zaposlenih in 13 pogodbenih sodelavcev, kar je 100-odstotna rast v primerjavi z letom prej. Čisti prihodki od prodaje so leta 2008 znašali 1,87 milijona evrov, kar je 163 odstotkov več kot leta 2007. Zaradi načrtovane hitre rasti so v letu 2008 načrtovali pol milijona evrov izgube, vendar pa so nato lansko leto zaključili s polovico manjšo izgubo od načrtovane, saj je ta znašala 280.725 evrov.

V letu 2009 načrtujejo povečanje prihodkov na 2,3 milijona evrov, čisti poslovni izid pa bo po načrtih okrog ničle. V letu 2010 naj bi nato začeli poslovati z dobičkom. "Vizija družbe je, da ohrani primat največjega in najbolj obiskanega spletnega nakupovalnega središča v Sloveniji in ustvarja višje donose kot najuspešnejši konkurenti v panogi," za STA pojasnjujejo v podjetju.

Bolha ima sicer 603.437 registriranih uporabnikov, v juniju pa je po podatkih spletnega orodja Google Analytics beležila 690.743 različnih mesečnih enkratnih obiskovalcev, kar je 20 odstotkov več kot pred letom dni. Po slovenski raziskavi MOSS je junija njen doseg sicer znašal 372.564. Bolha je s tem največji spletni oglasnik in peta najbolj obiskana spletna stran v Sloveniji.

Tudi število oglasov se na Bolha.com nenehno povečuje. Trenutno imajo na Bolha.com 232.000 oglasov različnih izdelkov. Ob upoštevanju sezonskih gibanj v zadnjem letu beležijo 18-odstotno rast števila oglasov. Leta 2008 so beležili več kot 100-odstotno rast števila oglasov v primerjavi z letom poprej, saj so imeli januarja 2007 le 113.000 oglasov. Na Bolha.com svojo ponudbo predstavlja že 1557 trgovin.


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.