Slovenija: Po novem tudi promocija sadja
V okviru kampanje Izbrana kakovost je država od leta 2016 za promocijo slovenskega mesa in mlečnih izdelkov namenila več kot dva milijona evrov; več kot polovico denarja so porabili lani. V načrtno promocijo pa je od letos naprej vključeno tudi sadje. Pa tako velik finančni vložek prinaša kakšne učinke?

Za promocijo sektorjev mleka in mesa je bilo do konca leta 2018 porabljenih 1.608.962 evrov. Ministrstvo za kmetijstvo je poleg tega priglasilo državno pomoč za zagon celotne kampanje v višini 510.000 evrov v letu 2016 in 104.390 evrov v letu 2017. Gre torej za finančno velik projekt, ki je po mnenju ministrstva tudi uspešen.
»Ankete javnega mnenja, ki jih izvajamo vsako leto, kažejo pozitivne rezultate. 72 % vseh vprašanih prepoznava znak izbrana kakovost – Slovenija in hkrati pravilno interpretira njegov pomen. Vrednost je podvojena glede na stanje leta 2016, ko je znak že bil v delni uporabi, ni pa še bil medijsko predstavljen. Potrošniki že tudi dobro poznajo pomen tega znaka, saj prevladujejo odgovori, da znak zagotavlja Slovensko poreklo in višjo kakovost,« opažajo na ministrstvu in dodajajo, da so potrošniki za take izdelke pripravljeni plačati več.
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se