Po letu 2029 morda ceste ne bodo več potrebovali

Po srečanju, ki ga je pretekli mesec z gospodarstveniki pripravila metliška županja Renata Brunskole, bi se bilo dobro zamisliti nad besedami, ki sta jih izrekla dva pomembna metliška podjetnika, Nikola Magovac iz NBM in Branko Čulig iz Statusa.
V družinskem podjetju prvega izdelujejo kovinsko galanterijo, v podjetju drugega pa gospodinjske pripomočke. NBM je po Magovčevih besedah majhno, a uspešno družinsko podjetje, ki izvaža v 47 držav, naročil pa imajo več, kot jim uspe narediti izdelkov. V prihodnje nameravajo podjetje modernizirati. Vendar pa je Magovac pozval podjetnike, da začnejo sodelovati in se povezovati med seboj, a tudi z občino in državo. S skupnimi močmi naj bi pripomogli k hitrejšemu razvoju v metliški občini.
Branko Čulig je zatrdil, da je bilo za njihovo podjetje, ki ima okrog 50 zaposlenih, lansko leto eno najuspešnejših doslej. Njihova realizacija je znašala 10 milijonov evrov, dodana vrednost na zaposlenega pa 50.000 evrov. V ognju imajo nekaj novih izdelkov, sicer pa je povpraševanje po njihovih gospodinjskih pripomočkih tolikšno, da je proizvodnja za prvo polovico letošnjega leta razprodana.

“Sprašujemo pa se, ali naj rastemo naprej, saj delovne sile ni, kljub temu da so naše bruto plače 1.500 evrov, neto plače pa 850 evrov, kar je veliko za Belo krajino. In ker smo razvili nekaj izdelkov, ki bi jih lahko izdelovali kjerkoli, razmišljamo tudi o selitvi proizvodnje,” je dejal Čulig ter opozoril, da bi morali čim prej zgraditi tretjo razvojno os.
Leta 2029, ko naj bi bila po nekaterih vesteh končana, jo po Čuligovih trditvah ne bodo več potrebovali. Obstaja bojazen, da takrat ne bo več služila podjetnikom, ki apelirajo na hitrejši razvoj belokranjskega gospodarstva in gradnjo infrastrukture.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se