Svet24
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.

Je trgovec dolžan sprejeti izdelek nazaj?


N.J.
12. 4. 2014, 15.30
Posodobljeno
09. 08. 2017 · 09:54
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

Potrošnica je za darilo kupila parfum, ki pa obdarjencu ni bil všeč. Neodprtega in v nepoškodovani embalaži ga je želela vrniti, ponudili pa so ji le zamenjavo za drug parfum ali dobropis. Predvidevala je, da je potrošnik upravičen do povrnitve kupnine, če izdelek v originalni embalaži vrne v 8 dneh. Kako je s tem?

uvodna

Na Zvezi potrošnikov Slovenije (ZPS) pojasnjujejo, da trgovec izdelka, ki smo ga kupili in ni z njim nič narobe, pa ga kljub temu ne želimo imeti, ni dolžan sprejeti nazaj. Od poslovne prakse vsakega posameznega trgovca pa je odvisno, kako bo obravnaval našo zahtevo. Če takšen izdelek zamenja ali izstavi dobropis, se to šteje za dober poslovni običaj. 

 


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.