Spremljava škodnega procesa v praksi: Ko je vsak primer nova uganka
Zavarovalništvo je panoga, ki jo pogosto spremljajo stereotipi o zapletenih postopkih in obsežni papirologiji. A pogled od znotraj razkriva povsem drugačno sliko – gre za dinamično, raznoliko in vse bolj digitalizirano okolje, kjer je v ospredju predvsem skrb za posameznika. V pogovoru z Gordano Mikložič, poslovno analitičarko s Področja razvoja in podpore škodnemu procesu iz Zavarovalnice Sava, odkrivamo, kako izgleda vsakdan v škodnem sektorju in kakšne priložnosti ponuja poklic analitika.

"K zavarovalništvu me je pritegnila kombinacija vsakdanjih zgodb in reševanja težav, ki dejansko vplivajo na življenja ljudi. Vsak škodni primer je kot majhna detektivska zgodba – kaj se je zgodilo, kako se je zgodilo, kdo je vpleten in kako lahko pomagamo," pove Gordana Mikložič iz Zavarovalnice Sava, ki pri svojem delu na področju razvoja in podpore škodnemu procesu združuje odzivnost, organizacijo in – če se le da – tudi nekaj humorja.
Navdušujejo jo predvsem priložnosti za izboljšave: kako z nekaj kliki rešiti zapleten postopek ali kako klasično papirologijo preobraziti v prijetno digitalno izkušnjo. "Včasih pravim, da je naš cilj narediti zavarovalništvo tako enostavno, da bi še babica z veseljem uporabljala aplikacijo za prijavo škode – brez da pokliče vnuka," svojo službo opisuje sogovornica.
Za sogovornico vsak dan v škodnem sektorju prinaša novo dinamiko. Od preverjanja nalog in komunikacije s sodelavci do usklajevanja z drugimi oddelki, brskanja po dokumentaciji in lovljenja rokov. Spremljanje škodnega primera opisuje kot spremljanje serije z napetimi preobrati in razpletom, svoje delo pa kot delo režiserja, ki skrbi, da vse teče gladko.
In kaj storiti, ko se zgodi škoda?
Sogovornica svetuje, da ob nastanku škode najprej ohranimo mirno glavo. Pomembno je, da oškodovanci vse dobro dokumentirajo (fotografije z različnih kotov, zapisi kraja in časa) in zapišejo podrobnosti (kdo, kaj, kje, kdaj in kako). Včasih podrobnosti hitro uidejo iz spomina, zato si je pomembno takoj zapisati podrobnosti, tudi če se zdijo nepomembne. Sogovornica svetuje, da zavarovanci ob nastanku škode čim prej kontaktirajo zavarovalnico in ne popravljajo škode na lastno pest. Zavarovalnica je tu zato, da pomaga.

Zanimiva karierna izbira za mlade
"Če nekdo razmišlja o delu v zavarovalništvu, naj ga ne prestraši stereotip, da je to samo 'kup papirjev' ali 'morje pogojev v drobnem tisku",« opisuje Gordana Mikložič.
Mladi, ki vstopajo v panogo, naj prinesejo radovednost, veselje do pomoči ljudem in pripravljenost na stalne spremembe, ki jih prinaša razvoj. Panoga ponuja stabilnost, neskončne priložnosti za učenje in obilo situacij, kjer se združujejo tehnologija, delo z ljudmi in pomoč v vsakdanjem življenju.
Zavarovalna in finančna pismenost preko projekta LIT
Finančna in zavarovalna pismenost predstavlja osnovo za uspešen karierni razvoj in osebno rast. Zato je pomembno, da se tudi mladi seznanijo s svetom financ in zavarovalništva, kar pa vključuje tudi možne zaposlitve v teh panogah. Slovensko zavarovalno združenje ravno s tem namenom izvaja projekt LIT (Lajf = igra tveganja). V sklopu tega projekta so mladim na voljo dodatne brezplačne izobraževalne vsebine ter karierne priložnosti v zavarovalništvu na Instagramu @lajfjeigratveganja, Facebook strani, TikToku in spletni strani. Ekskluzivne priložnosti za delo, izobraževalne dogodke, zabavne in poučne vsebine pa so vsak mesec zbrane v LIT novičniku (prijava na LIT novičnik).
Naročnik oglasnega sporočila je Slovensko zavarovalno združenje
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se