Družine, ki potrebujejo pomoč, oklevajo pri prijavi na Delovno akcijo
Medtem ko je bilo v minulih sezonah oddaje Delovna akcija prijav toliko, da je ustvarjalce bolelo srce, ker je bilo nemogoče vsem ugoditi, pa se letošnje leto odvija drastična sprememba. Ali med drugim vzrok tiči v žaljivih komentarjih na družbenem omrežju?

Ana Praznik si običajno pred pričetkom nove sezone Delovna akcija polna pričakovanja mane roke, a tokrat žal njen nasmeh ni tako veder, kot običajno. Prijave za prenovo namreč letos še zdaleč ne dežujejo. Glede na povratne informacije, ki jih prejema od pomoči potrebnih družin, vzrok tiči v pomislekih, kako bo njihovo pojavljanje na televiziji sprejela njihova okolica. Ljudje si namreč močno želijo pomoči, a kaj ko pretehta strah pred tem, da bi izpostavljanje lastne stiske in prikaz težkih razmer, v javnosti sprožilo negativen odziv.
Ana sicer poudarja, da to, kaj bodo rekli drugi, ni pomembno in morda se res velja opomniti, da je prav ta pomislek uničil že veliko sanj. Je pa hkrati razumljiv tudi strah potencialnih kandidatov, slednji so namreč lahko na lastne oči videli, kako krutih sodb so sposobni uporabniki družbenih omrežij. Poleg izjemno lepih odzivov, se namreč zvrsti tudi nemalo takšnih, ki s sovražnim govorom naredijo obilje škode. Srčno upamo, da se slednje ne bo poznalo pri ustvarjanju novih srečnih zgodb.
Če si torej želite izpolniti prijavnico, a vas je strah, kaj bo sledilo, se vprašajte, če bo življenje spletnih nestrpnežev ali pa tiste tetke s sosednjega bloka, kaj lažje in lepše, če bo vaša prijavnica ostala neizpolnjena. Ne, kajne? Zato kar pogumno. Pišite Ani. Vesela vas bo.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
