Zakaj nekatere dostavne službe pošiljke ne dostavijo na dom?
Zakaj nekatere dostavne službe pošiljk ne dostavijo do doma naslovnika? Preverimo ali je to v skladu z izvajanjem poštne storitve …

Se je tudi vam že pripetilo, da vam je dostavna služba naročeno pošiljko pustila na najbližjem bencinskem servisu ali v trafiki? Morda niste vedeli, a vse dostavne službe niso zavezane k izvajanju celovitega obsega storitve. Na Zvezdi potrošnikov Slovenijo pojasnjujejo, da je k dostavi na dom zavezano le tisto podjetje, ki je izvajalec univerzalne poštne storitve, to je Pošta Slovenije. »V univerzalno storitev spadajo sprejem, usmerjanje, prevoz in dostava poštnih pošiljk do mase dva kilograma, poštnih paketov do mase deset kilogramov, storitev priporočene in vrednostne poštne pošiljke ter prenos poštnih pošiljk za slepe in slabovidne. Pošta Slovenije mora univerzalno storitev izvajati na celotnem ozemlju Republike Slovenije, in sicer najmanj pet delovnih dni na teden najmanj en sprejem in eno dostavo na dan na dom.«
Drugi izvajalci poštnih storitev torej niso zavezani k takemu obsegu poštne storitve, pojasnjujejo na ZPS in poudarjajo, da pa morajo izpolniti pogodbeno dogovorjeno obveznost oziroma pri dostavi pošiljk ravnati v skladu s svojimi splošnimi pogoji poslovanja. »Če jih kršijo, lahko potrošnik pri izvajalcu poštne storitve v roku 30 dni vloži ugovor.«
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
