Kambuča osvojila Slovence
V nedeljo se je zaključila četrta sezona oddaje Štartaj Slovenija, ki je poskrbela za kar osem inovativnih produktov na prodajnih policah.

Pop TV je s partnerjema Spar Slovenija in oglaševalsko agencijo Formitas letos že četrtič zapored na trg postavil osem podjetniških ekip. Neprecenljive izkušnje so jih oblikovale v samostojne podjetnike, le eden izmed njih pa si je lahko prislužil naziv Hit produkt leta 2019. To je postala naravna gazirana pijača BeLife kombuča, ki jo ustvarjata brata Mirza in Zlatan Ljubijankić.

Lani se je BeLife kombuči uvrstitev v 3. sezono projekta za las izmuznila, zato je bil podpis pogodbe s Sparom in razglasitev za HIT produkt 4. sezone za brata Ljubijankić še toliko bolj čustven. "Občutki so nepopisni. Skozi cel projekt je bil najin cilj priti do pogodbe in postati partner s Spar Slovenija, najino delo pa se zdaj šele začenja. Postavila sva nov mejnik, tako v osebnem življenju kot tudi za BeLife. Vse to sva dosegla s trdim delom in vztrajnostjo, izredno hvaležna pa sva vsem kupcem, ki ste nama to omogočili. Brez vas nama to ne bi uspelo," sta povedala po zmagi.
Na Sparovih policah sicer ostaja vseh osem izdelkov 4. sezone Štartaj Slovenija. Poleg BeLife kombuče so to še mesne in zelenjavne omake Alla Luigi, globoko zamrznjen 100-odstotno rastlinski burger Altburger, poučna igrača GOGIX, magnezijeva krema Magea, globoko zamrznjen narastek iz čokolade Moj Sufle, naravno organsko gnojilo Vermipur in mešanica za hitro pripravo uravnoteženega obroka Zivabowl.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se