Začetek del, ki bodo močno vplivala na promet v Celju
Na Polulah in v Zagradu bo zaradi enega večjih projektov v Celju spremenjen prometni režim. Gre za priprave na nov most.

Gradnja novega mostu, ki naj bi izboljšal poplavno in prometno varnost ter povezljivost tega območja mora biti končana do sredine leta 2026. Dela bodo potekala v več fazah, kar bo vplivalo na prometni režim in zahtevalo prilagoditve tako za voznike kot za pešce.
Zaradi gradbenih del bo vzhodna cesta od dela, kjer je most na Polulah, do podvoza v Zagrad v več fazah popolnoma zaprta za promet. Prva popolna zapora bo trajala od 25. marca do 7. aprila, v nadaljevanju pa sta predvideni še dve popolni zapori, ena za približno 14 dni in druga za približno en mesec. Natančni datumi bodo znani v kratkem.
V času popolne zapore bodo osebna vozila preusmerjena na obvoz, ki bo urejen enosmerno v smeri Celje – Zagrad in obratno. Na določenih odsekih bo promet potekal dvosmerno, vendar bo urejen s semaforjem ali ročnim usmerjanjem, da bo preprečeno srečevanje vozil. Za pešce bo urejena začasna pešpot, ki bo ob gradbišču speljana v varovalnem koridorju. Javni potniški promet in šolski avtobusi pa bodo vozili po obvozni poti preko državne kolesarske poti. Na zahodni (Celje) in vzhodni strani (Tremerje) obvoza bodo promet urejali reditelji, ki bodo zagotavljali varnost udeležencev v prometu.
Bo časovnica uspela?
Direkcija Republike Slovenije za vode, ki je investitorica, je bila prejemnica sredstev za zmanjšanje poplavne ogroženosti iz tako imenovanega mehanizma nacionalnega načrta za okrevanje in odpornost. S tem denarjem morajo biti financirani projekti za zmanjšanje poplavne ogroženosti. Torej tudi zamenjava mostu na Polulah.
Mestna občina Celje je lani prva v Sloveniji uredila vso potrebno dokumentacijo za pomembne protipoplavne projekte, ki bi v primeru poplav v Celju zaščitili tisoč ljudi. V projektu sta sicer dve ključni ureditvi: zamenjava mostov na Polulah in pri nekdanjem Topru. Na slednji lokaciji z deli še niso začeli. Oba mosta pa morata biti zamenjana do sredine leta 2026.
Vsi strokovnjaki, s katerimi smo se pogovarjali, pa so že pred časom bili jasni: dela na obeh lokacijah bi se morala že začeti veliko prej, da bi bila oba projekta do sredine drugega leta popolnoma končana. Če ne bosta in če ne bo sprememb, država ne bo mogla porabiti danih sredstev, ampak jih bo morala črpati iz drugih virov, najočitneje iz davkoplačevalskega denarja. Toda na direkciji so na naša vprašanja pred časom dejali, da je izvedba del do sredine leta 2026 možna.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
