Medobčinski inšpektorat bo v občini Mokronog-Trebelno

##IMAGE-3501316##
Na zadnji redni seji v tem mandatu so se včeraj sestali člani občinskega sveta občine Mokronog-Trebelno in v drugi obravnavi sprejeli odlok o ustanovitvi medobčinskega inšpektorata in redarstva občin Mokronog-Trebelno in Šentrupert. V praksi naj bi zaživel s 1. januarjem prihodnje leto.
Po prvem branju so tako z amandmajem odlok prilagodili nastali situaciji, saj odlok v Škocjanu, kjer naj bi bil tudi sedež medobčinske službe, ni bil potrjen.
Člani občinskega sveta so se včeraj seznanili tudi s poročilom o polletni realizaciji proračuna, pri čemer so bili opozorjeni, da se bodo transferni in kapitalski prihodki v večji meri uresničili v drugi polovici leta. Vseh prihodkov je bilo dobrega 1,5 milijona evrov (26 odst. od načrtovanega), pri čemer je bila najvišja, 50-odstotna realizacija iz naslova dohodnine (1,1 milijona evrov). Na drugi strani je bilo vseh odhodkov skoraj 1,7 milijona evrov (24 odst. od načrtovanega), od tega na investicijskih transferjih malo več kot 120.000 evrov (53 odst. od načrtovanih), na tekočih transferjih dobrega pol milijona evrov (48 odst. od načrtovanega), investicijskih odhodkov pa je bilo prav tako dobrega pol milijona evrov (14 odst. od načrtovanega), in sicer za cesto Sv. Peter Drečji vrh in projektno dokumentacijo za obnovo vodovoda Mokronog.
"V zadnjem času smo se intenzivno pogovarjali le s sosednjo občino Šentrupert o ustanovitvi skupnega organa. Po tem odloku bo sedež inšpektorata v naši občini v prostorih občinske uprave oziroma v nekdanjih prostorih Upravne enote Trebnje," je povedal župan občine Mokronog-Trebelno Anton Maver.
Ustanovljena služba bo v občinah Šentrupert in Mokronog-Trebelno izvajala naloge inšpekcijskega nadzorstva in občinskega redarstva v skladu z zakonom o splošnem upravnem postopku in zakonom o prekrških.
Inšpektorat bo tako skrbel za izvajanje nadzora nad spoštovanjem odlokov o občinskih cestah, določb in predpisov o javnih cestah, ki se neposredno uporabljajo za občinske ceste, in bdel na ureditvijo cestnega prometa, vključno z vzdrževanjem cest in zimsko službo. Izvajal bo nadzor nad urejanjem prometa v občini, nad ločenim zbiranjem in ravnanjem s komunalnimi odpadki, nad javno snago, nad predpisi, ki urejajo zunanji videz vasi, vzdrževanje zelenih površin in okolice zgradb, nadzoroval bo tudi odloke in pravilnike o pokopališki in pogrebni dejavnosti ter urejanje pokopališč, javni red in mir …
Občinski redar pa bo izvajal nadzor na terenu s področja zakona o občinskem redarstvu, zakona o varnosti cestnega prometa, zakona o varstvu javnega reda ter nad sprejetimi občinskimi odloki. Njegova naloga bo evidentirati opažene nepravilnosti in prekrške na terenu, izvajati nadzor nad mirujočim prometom, pripravljati predloge za izboljšanje razmer na terenu …