Celje kmalu središče poslovnega sveta
Od 18. do 22. septembra bo v Celju spet najpomembnejša in tudi največja poslovno-sejemska prireditev v državi. Mednarodnega sejma obrti in podjetnosti (Mos) se bo letos udeležilo približno 10 odstotkov več razstavljavcev kot lani. Najmanj 650 bo neposrednih iz devetih držav, z zastopniki blagovnih znamk jih bo približno 1.100 iz 26 držav. Že nekaj let so rdeča nit Mosa, ki je odličen pokazatelj razmer v gospodarstvu in tudi potrošništvu, zeleni prehod, digitalizacija in spodbujanje lokalnih proizvajalcev.

Kot običajno bo Mos razdeljen na pet tematskih področij – Mos Dom, Mos Tehnika in Energetika, Mos Turizem, Mos B2B in Mos Plus. »Veseli nas, da se bo prvič po koroni povečeval obseg sejma Mos Dom, ki je v preteklosti privabil največ obiskovalcev. Ocenjujem, da se je povpraševanje v gradbeništvu, še zlasti v zaključnih delih, začelo ohlajati. Na sejem bodo spet prišli razstavljavci, ki jih ni bilo štiri leta ali več. Očitno se vračamo v normalne razmere, ko je treba stranke iskati, ne pa jih odganjati,« pravi Robert Otorepec, izvršni direktor družbe Celjski sejem.
Gradbinci, ki se jim bodo pridružili še ponudniki izdelkov za varčevanje z energijo, bodo letos zasedli dve dvorani in še del tretje. Med njimi bo tudi veliko mladih podjetij, ki jim bo sejem zagotovo priložnost za sklepanje novih poslov. Razstavljavcev bo več tudi na sejmu Mos Turizem, ki bo sicer po obsegu približno takšen kot lani, bo pa na njem veliko manjših ponudnikov, zlasti domačih proizvajalcev hrane in drugih lokalnih izdelkov. Bolj obsežen kot lani bo tudi sejem Mos Tehnika.
Foto: Andraž Purg
Več preberite v tiskani izdaji časopisa Novi tednik, ki bi izšla jutri, 5. 9. 2024.