Svet24
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.

Digitrajni učitelji za več znanja otrok


Tatjana Cvirn
3. 7. 2023, 18.10
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

V okviru projekta Digitrajni učitelj se bo v treh letih dodatno usposabljalo 20 tisoč vzgojiteljev, učiteljev in predavateljev po Sloveniji. V Zasavju in na Celjskem bo usposabljanja o finančni pismenosti, za trajnostno ravnanje in digitalno preobrazbo v vzgoji in izobraževanju vodil Šolski center Celje. Projekt je vreden več kot 17 milijonov evrov in ga sofinancirata ministrstvo za vzgojo in izobraževanje ter Evropska unija.

1688407886_school_centre_celje_vr.jpg
Arhiv NTRC

Ministrstvo je novembra lani objavilo javni razpis za krepitev digitalnih kompetenc, temeljnih vsebin računalništva in informatike, kompetenc za trajnostni razvoj ter finančne pismenosti strokovnih in vodstvenih delavcev v vzgoji in izobraževanju. Izbran je bil projekt Digitrajni učitelj, ki ga vodi Založba Rokus Klett. Njegov cilj je vzpostaviti takšno izobraževalno okolje, ki bo posameznike pripravilo na življenje in delovanje v digitalni in zeleni družbi, in sicer skladno z najbolj naprednimi državami na svetu.

V savinjski in zasavski statistični regiji je po podatkih Sursa v vzgoji in izobraževanju zaposlenih več kot pet tisoč ljudi, ki se bodo jeseni lahko začeli dodatno usposabljati. Direktor Šolskega centra Celje Mojmir Klovar meni, da bodo vodstva ustanov prepoznala pomen vključitve svojih zaposlenih v ta projekt. »Učitelji bodo z novimi znanji povečali kakovost izobraževanja, mladi bodo bolje pripravljeni na prihodnost. Okrepila se bosta tudi sodelovanje in izmenjava najboljših praks med učitelji, kar bo prispevalo k celovitemu napredku izobraževanja pri nas,« je povedal. Z ravnatelji šol iz obeh regij je kot prvi v državi pred dnevi podpisal »digitrajno zaobljubo« in se z njo zavzel, da bo po najboljših močeh prispeval k digitalni preobrazbi v svojem zavodu.

Robert Gajšek, ravnatelj OŠ Hruševec v Šentjurju in predstavnik Združenja ravnateljic in ravnateljev osnovnega in glasbenega šolstva Slovenije, je dejal, da si morajo učitelji v šolah danes pomagati z novimi metodami učenja in s tehnologijo, ki je na voljo. »Ne gre za zasipanje otrok s tehnologijo, ampak je treba iz nje potegniti največ,« je povedal.

Foto: arhiv ŠCC


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.