Iz zgodb nastali turistični produkti



Včeraj je bilo v Brežicah drugo srečanje v sklopu Dnevov podjetniških priložnosti, na katerem so se posvetili zgodbam v turizmu. S slikovitimi primeri iz domačega in svetovnega okolja so ugotovili, da bo pravim pripovedovalcem zgodb vsak dogodek zanimiv, so sporočili iz Zavoda za podjetništvo, turizem in mladino Brežice.
Zgodbe v turizmu morajo biti še posebej zanimive, doživete, večne. Poslušalca morajo pritegniti do te mere, da jih bo znal pripovedovati naprej in jih slišati vedno znova.
Preizkusili so se tudi v pisanju zgodb in s pomočjo zgodovinskih dejstev in nekaj domišljije so nastajale nove zanimive zgodbe, ki so jih poimenovali delni turistični produkti.
Naslednje srečanje (prihodnji torek) bo namenjeno kreiranju intergralnih turističnih produktov, trije predavatelji bodo udeležence spodbudili k lastnemu razvijanju idej tudi po zaključku predavanj.