Ormož: Dražji odvoz odpadkov
S prvim junijem bo za prebivalce občin Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž dražji odvoz odpadkov. Cena storitev se bo dvignila za približno evro za 120-litrsko posodo. Razlog za to je sprememba v načinu izvajanja vseh treh gospodarskih javnih služb ravnanja z odpadki. Po novem se bosta obdelava in odlaganje vršila na Centru za ravnanje z odpadki Puconci, Komunalno podjetje Ormož pa bo skrbelo za zbiranje in odvoz komunalnih odpadkov.

Na majski seji ormoškega občinskega sveta je bilo največ vroče krvi pri obravnavi poročila o izvajanju gospodarske javne službe ravnanja s komunalnimi odpadki v občinah Ormož, Sv. Tomaž in Središče za preteklo leto ter elaborata o oblikovanju cen ravnanja z odpadki v vseh treh občinah za leto 2017. Svetnik Jani Ivanuša je sicer v uvodu predlagal umik teh dveh točk, češ da naj bi bila pripravljena v nasprotju z uredbo o odlaganju in zbiranju odpadkov. Župan občine Ormož Alojz Sok je pri tem pojasnil, da je obravnava elaborata nujna, saj s 1. junijem poteče koncesijska pogodba.
Plačilo odpadkov nič več po velikosti posode, pač pa po številu oseb?
Svetnik Ivanuša je v razpravi med drugim podal pomisleke glede porazdelitve stroškov zbranih odpadkov oziroma načina obračunavanja: »Pri kantah se cel čas dogaja, da plačujemo vsi polno, pa če je prazna ali polna; plačujemo zrak. V preteklosti je bila pobuda za čipiranje kant, v nekaterih občinah to imajo, da se plača dejansko toliko smeti, kot se jih ustvari.« Predstavnika Komunalnega podjetja sta pojasnila, da je o tem v prihodnje vsekakor moč razmišljati, a se je treba zavedati, da bo čipiranje zabojnikov za uporabnike prineslo tudi dodatne stroške. Pri tem je Veršič še dejal, da bo koncesionar do konca leta pripravil nov tehnični pravilnik glede na način obračunavanja, ki ga bodo dali v potrditev občinskemu svetu. Razmišljajo o tem, da plačilo odvoza komunalnih odpadkov ne bi bilo več pogojeno z velikostjo posode, pač pa s številom oseb v gospodinjstvu: »Sedaj velja, da se obračunava zabojnik in ni pogojen s številom oseb. Vsako gospodinjstvo, kjer je stalno ali začasno prijavljena oseba, mora imeti zabojnik, najmanj 120 l. V prihodnje bi to bilo potrebno bolj definirati glede na število oseb, kvadrature poslovnih prostorov …, da bi pravičneje razdelili sistem stroškov ravnanja s komunalnimi odpadki. Z novim letom bi tako začeli obračunavati po novem tehničnem pravilniku. Je pa tako, da vedno nekdo nekaj pridobi, nekdo pa nekaj izgubi.
Tri milijone evrov za smeti so »sprašili«, zdaj pa dvigujejo cene?!
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se