Kadrovske težave Kurentove hiše še vedno nerešene
Kurentova hiša je svoja vrata v Murkovi ulici odprla februarja letos. Doslej jo je upravljala Zveza društev kurentov, ta mesec pa je vodenje prevzela ptujska občina. Ključni problem ostaja kadrovske narave, kljub temu pa še vedno ne nameravajo nikogar zaposliti. Bodo rešitev iskali v sklopu "super" zavoda, ki naj bi ga ustanovili kmalu?

S 1. julijem je upravljanje Kurentove hiše prevzela Mestna občina Ptuj, ki pa v tem projektu še vedno sodeluje z Zvezo društev kurentov. Slednja skrbi predvsem za vsebinski del. Za ureditev prostorov je finančno v največji meri poskrbela občina, ki je v treh letih za to naložbo namenila 180.000 evrov.
Dobro zastavljen projekt pa ima vse od zagona pomanjkljivost, povezano predvsem s kadrom, ki bi moral skrbeti za odprta vrata in vodenje turistov. Pravzaprav gre za pričakovane težave, saj je bilo nemogoče računati na to, da bi dolgoročno lahko delovali zgolj na bazi prostovoljstva. Tako pomembna promocijska točka mesta ne more biti odvisna zgolj od dobre volje posameznikov, ki svoj čas namenjajo prodaji vstopnic in predstavitvi vsebin.
Preigravali različne scenarije
Doslej so v Kurentovi hiši prostovoljno delali zgolj člani Zveze društev kurentov (ZDK), najaktivneje šest ljudi. Na občini so sicer že nekaj tednov po odprtju objekta priznali, da se srečujejo z izzivi zagotavljanja prisotnosti, preigravali so različne scenarije in modele, ki bi bili najprimernejši, najracionalnejši in bi omogočali čim večjo dostopnost. Na kak način bodo zadeve uredili v prihodnje, še ni znano. Zaposlitev še ne načrtujejo, trenutno si pomagajo s študenti.
Preberite več v Štajerskem Tedniku