Ptuj: Ureditev galerije in deset razstav v dveh letih bo občino stalo vsaj 189.000 evrov!
Marca letos je svoja vrata odprla Galerija mesta Ptuj. Gre za projekt ptujske občine, ki je bil po mnenju nekaterih kulturnikov nujno potreben, po mnenju drugih pa povsem zgrešen in politično „izsiljen“. Vsekakor pa zneski, ki se mu namenjajo, niso zanemarljivi. Medtem ko so letos (za devet mesecev delovanja galerije) za stroške dela namenili nekaj manj kot 10.000 evrov, bi v prihodnjem letu „potrebovali“ petkrat več, kar 55.000 evrov.

Na dnevnem redu septembrske seje sveta MO Ptuj je tudi predlog Odloka o spremembah in dopolnitvah Odloka o ustanovitvi Javnega zavoda za turizem Ptuj.
Če bo ta sprejet, bo Galerija spadala pod ptujski Zavod za turizem, ki bi ga sestavljali dve notranji organizacijski enoti: Turistično informativni center Ptuj in Galerija mesta Ptuj. Zavod je bil sicer ustanovljen za opravljanje turistične dejavnosti na območju Mestne občine Ptuj, s spremembami in dopolnitvami odloka pa mu želijo dodajati še naloge s področja kulture. „V okviru nalog s področja kulture bo zavod opravljal naloge galerijske in razstavne dejavnosti. V ta namen prehaja pod okrilje zavoda Galerija mesta Ptuj, ki je po dolgih letih prizadevanj ptujskih umetnikov in kulturnikov začela delovati v letu 2017, v prostorih na Prešernovi 29. Poslanstvo Galerije mesta Ptuj je skrb za kakovostno in redno predstavljanje ptujske umetnostne produkcije 20. in 21. stoletja ter za predstavitev likovnih dosežkov iz slovenskega in mednarodnega prostora. Cilj delovanja Galerije mesta Ptuj je krepiti kulturno ponudbo v mestu in skrbeti za višji kulturni standard občanov vseh generacij, hkrati pa oblikovati lastno stalno zbirko, ki bo zajemala likovna dela ptujskih in z mestom povezanih priznanih umetnikov,“ je pojasnjeno v gradivu za mestni svet.
Načrtovani dve (novi) zaposlitvi
Za plače drugo leto petkrat več denarja kot letos
Preberite več v Štajerskem Tedniku