Slovenska Bistrica: Devetošolci predstavili pet podjetniških zamisli
Na Srednji šoli Slovenska Bistrica (SŠSB) je minuli konec tedna 40 mladih odkrivalo svoje veščine in talente na vikendu podjetništva, ki so ga pripravili dijaki in učitelji SŠSB ter ekipa mentorjev podjetniškega peskovnika Ustvarjalnik.

Dogajanje tega podjetniškega vikenda je bilo zasnovano na različnih skupinsko-dinamičnih izzivih, skozi katere so mladi izrazili želje, ideje, sposobnosti, svojo ustvarjalnost in podjetniško razmišljanje. Devetošolci so predstavili pet podjetniških zamisli z realnim tržnim potencialom, za zmagovalca pa so razglasili spletno turistično platformo TurboShoe. Vodja zmagovalne ekipe Katja Rupnik, devetošolka z OŠ Oplotnica, je svoj koncept predstavila kot »največjo turistično agencijo na svetu brez turističnih vodnikov, ki omogoča posameznikom, da najdejo lokalne prebivalce, ki se postavijo v čevlje vodičev – super vodičev«.
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se