Svet24
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.

Ptuj, Podravje - Zaplet pri šolski prehrani v Gimnaziji in Šolskem centru


Dženana Kmetec
1. 6. 2017, 21.59
Posodobljeno
10. 07. 2017 · 03:44
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

Kakšni kapitalski interesi se skrivajo za dijaškimi malicami Od ponedeljka naprej družba Pallas srednješolcem, ki obiskujejo Šolski center Ptuj in Gimnazijo Ptuj, ne zagotavlja več subvencionirane dijaške prehrane, kot so to počeli doslej. PP Gostinstvo naj bi jim namreč dolgovalo kar 232.000 evrov. Ministrstvo za izobraževanje je svoje obveznosti Šolskemu centru in Gimnaziji Ptuj poravnalo, ti pa naj bi račune Perutnini Ptuj plačali pravočasno. Ker podizvajalec, družba Pallas skupina, denarja od Perutnine Ptuj očitno ni dobil, je nehal izpolnjevati pogodbene obveznosti. Dijakom sicer od ponedeljka naprej malice zagotavlja podjetje Slorest, a ker nimajo delilnih linij in pribora, si morajo z improvizacijo pomagati na različne načine.

1496337877_cg_solski_center_prehrana_3.jpg
Arhiv Štajerskega Tednika

„Dragi dijaki Šolskega centra Ptuj in Gimnazije Ptuj! Z nezadovoljstvom vas moramo obvestiti, da družba Pallas skupina od ponedeljka, 29. maja, dalje ne bo več zagotavljala subvencionirane dijaške prehrane, kot je to počela devet let. Zaradi tega, ker je družba PP Gostinstvo neupravičeno in nezakonito zadržala denarna sredstva, ki so bila namenjena plačilu dijaških malic, smo v družbi Pallas skupina ostali brez likvidnostnih sredstev za nabavo materiala za dijaške malice. Takšna odločitev velja do plačila obveznosti s strani družbe PP Gostinstvo ali njene 100-odstotne lastnice družbe Perutnina Ptuj, ki je natančno in točno seznanjena z ravnanjem PP Gostinstva. Delovanje Petice bo nemoteno,“ je zapisano v obvestilu, ki ga je minuli petek v prostorih ptujske Gimnazije in Šolskega centra izobesil direktor družbe Pallas skupine, d. o. o., Gregor Planinc.

Namesto Pallasa zdaj deli malice Slorest

Oba zavoda, tako Gimnazija kot Šolski center Ptuj imata sklenjeno pogodbo in aneks o zagotavljanju šolske prehrane s PP Gostinstvom, ki je za podizvajalca leta 2012 izbralo Pallas skupino. Kot pojasnjuje v. d. direktorice ŠC Ptuj Darja Harb, so se takoj, ko so izvedeli, da je Pallas odpovedal dobavo malic, obrnili na Perutnino Ptuj, ki jim za prehrano tudi izstavlja račune in jih v ŠC po njenih besedah redno poravnavajo. „Zahtevali smo, da nam v nastali situaciji kot pogodbeni partner zagotovijo nemoteno prehrano za dijake. Ker za prehrano zaposlenih na Perutnini skrbi Slorest, nam je Perutnina 29. maja zagotovila, da bo prehrano dijakom zagotavljalo omenjeno podjetje. Dijaki tako nemoteno dobivajo obroke v istih prostorih, jedilnici, kot doslej, le s to razliko, da je Pallas zaprl delilne linije z opremo, kar pomeni, da ima Slorest improvizirane jedilne linije, dijaki pa uporabljajo pribor in pladnje za enkratno uporabo. Za zdaj je to edini način, s katerim smo lahko dijakom zagotovili nemoteno malico. V nadalje se bomo trudili, da bi skozi dogovore uspeli odpreti tudi jedilno linijo. Ob vsej nastali situaciji pa je pomembno tudi to, da so dijaki s kakovostjo hrane zadovoljni, nekateri celo pravijo, da je hrana okusnejša,“ pojasnjuje Harbova, ki je v nenehnem kontaktu tudi s predstavniki šolskega ministrstva Trdi, da so trenutno z izvedenimi ukrepi zadovoljni in da jim je predvsem pomembno to, da dijaki dobivajo enakovredno prehrano kot doslej in da so z obroki zadovoljni.

Podobno kot za dijake na Šolskem centru Ptuj so problem rešili tudi na ptujski Gimnaziji. Kot pravi Melani Centrih, ravnateljica Gimnazije Ptuj, jih je o težavah obvestil odvetnik skupine Pallas Jure Šega.

Ministrstvo: »Očitno je prišlo do nesoglasij med izvajalcem in podizvajalcem. Zahtevali bomo tudi pojasnila o namenski rabi sredstev«

Odvetnik družbe Pallas skupina: dolžni so 232.000 evrov

Preberite več v Štajerskem Tedniku


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.